Vraag

Doe ik het wel goed?

  • 26 January 2017
  • 0 reacties
  • 177 Bekeken

Net proximus geworden, in de winkel maakte men voor mij een MY proximus account aan.
Ik kreeg de vriendelijke opdracht om dezelfde avond nog in te loggen zodat mijn account actief werd voor de installateur langskomt. Zo gezegd zo gedaan.
Inloggen is gelukt, daarna kreeg ik ook een bevestigingsmail waarin ik moest klikken om mijn emailadres te bevestigen.Zo gemaild, zo gedaan.
Nu krijg ik echter nog steeds de melding dat ik mijn emailadres niet heb bevestigd en dat mijn account dus zal worden afgesloten als ik dit niet dringend doe. Telkens ik een nieuwe bevestigingsmail laat zenden krijg ik na het klikken op de link in de mail de opmerking FOUT deze werd reeds gevalideerd/ :? Maar daarna komt wel weer de melding dat mijn emailadres niet werd gevalideerd en mijn account dus na 14 dagen zal worden afgesloten als dit niet gebeurd.:P Iemand raad ?
Mvgr

0 reacties

Geen reactie

Reageer