Disney XD

  • 2 December 2015
  • 6 reacties
  • 355 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Hallo


Sinds vandaag hebben we een nieuwe decoder en er zit een papiertje bij met een zenderlijst. Hierop staat dat Disney XD op zender 139 in het basispakket zit, maar zit die niet in het kidsboeket?

6 reacties

Ik zit nu wel bij telenet,maar ik denk dat je het kan na kijken op je tv of my proximus.
Vind hem in ieder geval niet terug in het basis pakket.
Hij staat wel in hun zenderlijst vermeld : => Zenderlijst
Reputatie 5
Badge +2
Dat is een fout in de zenderlijst. Vroeger zat Disney XD in het basisaanbod, maar dit werd verwisseld met Disney Junior. Disney XD zit nu in het Kids en Multi boeket en is nog altijd zo.


Er zijn nog fouten zoals MTV Music NL in het basisaanbod. Hiermee wordt eigenlijk MTV NL bedoeld, want MTV Music NL is een themazender die intussen MTV Idol heeft vervangen in het Nostalgie boeket. Deze fout staat er al enkele jaren. Ook mag de vermelding TMF weg uit de lijst.


Mvg
Reputatie 6
Badge +2
Deze maand verdwijnt JIM van het toneel en wordt vervangen door KADET een kinderzender die richt voor kinderen van 9 tot 12 jaar, bovendien verdwijnt BBC3 ook uit het aanbod, dus die zenderlijst van Proximus (en eigenlijk ook van Telenet ) zal dan nogmaals mogen aangepast worden.
Dat wisten we al langer dan vandaag.Ik heb het al gezegd,de sprekende journaal lus.brutaal

Reageer