Beantwoord

Digitale televisie

  • 19 April 2016
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Sinds mijn aan sluiting op internet op 14oktober heb ik de vraag gesteld om als trouwe klant sinds 1960 om gratis ipv 1maand voor de rest van mijn leven te krijgen.Na vele mails en telefoons werd mij door een dame toegestaan 5eur korting gedurende 1jaar enALL FOOT voor altijd.Die dame heeft mij heeft mij zelf opgebelt zij was van de dienst die personen cotacteerde die hun abonnement hadden opgezegd ;tot nu werd dat geregeld met een kredietnota.Nu gaat dat plots niet meer datis mij vandaag per mail gemeld door het Poximus Team.Ik vind dat gewoon woordbreuk.Daarm wend ikmij nu tot het Forum met de hoop dat jullie dat kunnen bespreken met hoger geplaatste personen.MIijn naam is Jan Roelants en ik ben84Jaar.In de hoop hiermee iets te kunnen bereiken bedank ik het Forum mbg JAN;
icon

Beste antwoord door HeidiE 19 April 2016, 16:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Jan,

Ik heb dossier 25857303 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal informeren!

Met vriendelijke groeten,

Heidi
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt HEIDI ik hoop dat u mij kunt helpen mvg Jan
Reputatie 4
Badge +2
Nogmaals bedankt HEIDI ik werd zopas opgebeld door Proximus en ik denk dat mijn probleem is opgelost;mvg ook aan Forum team. Jan

Reageer