Diepe klacht aan "de" functie van moderator

  • 30 January 2016
  • 2 reacties
  • 354 Bekeken

Moderatoren,
allen,

herbekijk aandachtig en OBJECTIEF het verloop van de discussies in mijn recente topic " Louis Lagae herformuleert zijn vraag". Ik motiveerde dat de aangegeven belangrijke vraag een antwoord moest krijgen.
Bekijk de vraag objectief en versta er het doel van.

Verder, intussen kwamen er 14 interventies of wat daarvoor moet doorgaan.

De eerste was een doodsteek door Daniël.
Vervolgens vonden de anderen het (dan) ook maar niets. O.a. de drie vrouwen ( Elma, Marleen en Elsa ) die ook hier weer hun gal moesten spuwen. Hier moeten ze elk drie keer aangeven dat ze het slecht vinden. ??

Er is ook een Eric die het steeds maar heeft over "het". Eric is onbegrijpelijk ( alleszins voor niet insiders).

Hun "boodschappen" zijn nergens concreet en bevatten enkel negatieve metafysica. Is snel na te gaan.

Intussen werd mijn inbreng gekraakt. Geen moderator die ingrijpt

Moderatie gaat niet enkel over het tussenkomen in een scheldpartij. Waarbij, het moet gezegd, de hierige moderatoren dan gewoon de twee kemphanen er uitgooien. Zo ontsnapt steeds DE huidige bullebak (Regulus),. Dat over Regulus moet er wel eens uit, in het algemeen belang. Hij schoffeert werkelijk iedereen en weet zelf weinig of niets mee te delen.

Hier wordt een methode toegelaten om waardevolle inbrengen te kraken.

Louis Lagae
30.01.2016
21:35

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Ir. Louis Lagae,

aangezien - volgens U - enkel de gedelegeerd bestuurder verantwoordelijk is, neemt U best even contact op met dominique.leroy@proximus.com.
Zij zal U uiteraard meteen te woord staan, indien zij dit nodig acht.

Vrees alleen dat U zich beter went tot andere instanties die U beter kunnen helpen met een spoedige oplossing van Uw probleem.

Mvg
Reputatie 7
Badge +6
Ik motiveerde dat de aangegeven belangrijke vraag een antwoord moest krijgen.
Louis, wij hebben het niet zo begrepen op uw uitdagende taal waar u bepaalde zaken/antwoorden eist. Uw vraagstelling in het bewuste topic is niet alleen onrealistisch (een eeuwigdurende lijst op te stellen waarin periodiek wordt weergegeven op welke forum-vragen reeds een geopenbaarde en gegarandeerde oplossing (en welk)/ antwoord werd gegeven), maar ook grotendeels naast de kwestie vermits uit de verschillende getuigenissen blijkt dat er wel degelijk behoorlijk veel forumleden zijn die al zeer goed geholpen zijn geweest door hetzij andere forumleden, hetzij door werknemers van Proximus.

Intussen werd mijn inbreng gekraakt. Geen moderator die ingrijpt
Louis, wij zijn niet 24/24 en 7d /7d online, maar wel zo veel mogelijk. Ingrijpen doen we alleen als wij vinden dat het nodig is.

Moderatie gaat niet enkel over het tussenkomen in een scheldpartij. Waarbij, het moet gezegd, de hierige moderatoren dan gewoon de twee kemphanen er uitgooien. Zo ontsnapt steeds DE huidige bullebak (Regulus). Dat over Regulus moet er wel eens uit, in het algemeen belang. Hij schoffeert werkelijk iedereen en weet zelf weinig of niets mee te delen.
Louis, nogmaals, we hebben u al een paar keer vriendelijk verzocht, zowel via openbare berichten hier op het forum, als via privéberichten, om geen beledigingen te uiten naar andere forumleden toe, om van het forum gebruik te maken waar het voor dient, en om beleefd en hoffelijk te blijven. Ik stel vast dat u volhardt in de boosheid en zich blijft hardleers opstellen. Ik zie mij dan ook verplicht om (andermaal) een door u opgestart topic te sluiten wegens “niet relevant”.