Ik zit hier al een hele tijd op een Intense abbo, eerst met een 16/2 profiel en nu een 20/3 profiel. Volgens de VDSLTool zou ik ongeveer op 340m van de RUP zitten maar de technieker wist me te zeggen dat de kabel in de straat niet dik genoeg is voor een 30/6 profiel.
Kan iemand (Eva?) me zeggen of 20/3 dan ook mijn maximale snelheid is en er mogelijks teveel kabelverlies is voor een 17a configuratie profiel (ik zou ook blij zijn met 25/6 of zelfs maar 20/6 profiel)?
Als om technische redenen mijn Intense abbo niet sneller kan dan een Favorite abbo, lijkt het me zinloos de meerkost te blijven betalen...
fa232254
Bladzijde 1 / 1
25/6 en 20/6 worden niet aangeboden. Had ook graag wat extra upload snelheid gehad, maar het kan dus niet.
Is idd een probleem met de VDSL tool dat de waardes berekend worden zonder dat die oa rekening houdt met de kabeldikte (lees oa verzwakking). Verder is het niet alleen jouw afstand die meetelt, maar de lengte van de hele lus.
Wat je intense betreft, gewoon omzetten in een favourite.
Is idd een probleem met de VDSL tool dat de waardes berekend worden zonder dat die oa rekening houdt met de kabeldikte (lees oa verzwakking). Verder is het niet alleen jouw afstand die meetelt, maar de lengte van de hele lus.
Wat je intense betreft, gewoon omzetten in een favourite.
Beste gewoon_de_max,
Er zijn inderdaad meerdere factoren dat een rol spelen. U zit momenteel op het hoogstmogelijke profiel.
Uw Intense abonnement geeft u inderdaad recht op een hogere maximum snelheid. Deze is helaas momenteel niet haalbaar. Uw huidige abonnement geeft u ook nog recht op andere zaken. Zoals een ongelimiteerd downloadvolume, ...
U kan op de website alle abonnementen vergelijken en kiezen welke het beste bij uw internetgedrag past.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Er zijn inderdaad meerdere factoren dat een rol spelen. U zit momenteel op het hoogstmogelijke profiel.
Uw Intense abonnement geeft u inderdaad recht op een hogere maximum snelheid. Deze is helaas momenteel niet haalbaar. Uw huidige abonnement geeft u ook nog recht op andere zaken. Zoals een ongelimiteerd downloadvolume, ...
U kan op de website alle abonnementen vergelijken en kiezen welke het beste bij uw internetgedrag past.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Ik heb een 30/6 profiel en haal met favorite soms 25.5/3.3 als de decoder niet op een HD post staat en ik tegelijk geen HD opneem. TV is echter wél van die 30 Mbps af te trekken. En zelfs dan heb ik praktisch geen snelheidsverlaging van mijn internet. Helaas is dat nog niet voor iedereen zo.....hopelijk wordt het netwerk van glasvezelcabines zo vlug mogelijk uitgebreid...de concurrentie is trouwens moordend. Belgacom zou hier zeker prioriteit moet aan geven, maar dat zal wel veel geld kosten....
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.