Beantwoord

Destiny 2 PC

  • 25 October 2017
  • 19 reacties
  • 1022 Bekeken

hallo,
ik kan dus geen 5 min destiny 2 spelen op PC of t ligt weer uit.
ondertussen al het formulier ingevuld, hoelang gaat dit duren?

(heb een technicolor bbox 3)

Groeten
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 25 October 2017, 09:35

Bekijk origineel

19 reacties

kijk eens of je de nieuwe software al staan hebt op de bbox3/T door te surfen naar http://192.168.1.1 ,
welke versie heb je staan.
Je kan best ook eens de bbox3 rebooten door hem een 10 tal seconden volledig spanningsloos te zetten.
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen, dan ga je best even nakijken op je modem interface (192.168.1.1) of de firmware reeds is aangepast naar: 17.1.03.1X. Dan kan je zien als de update al is doorgepushed. Groetjes, Charlotte.
Hoe kan ik zien of deze firmware al is aangepast? Ik ben aan het kijken op de pagina van mn router maar vind het niet.
Kan er ook een duidelijke oplossing komen voor dit probleem want zo te zien ben ik niet de enige.
dit kan je via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe software versie kunt herkennen aan: 17.1.03.1X of 17.1.03.1A
Bij mij staat er 17.1.03.1B is dit goed?
Reputatie 7
Badge +4
Matthijs1996 dat is goed! 🙂
Er worden blijkbaar verschillende software versies uitgetest ?
Ik ben iemand met nog een "oude" zwarte bbox3 en ik heb net dezelfde problemen als al de rest met Destiny 2 PC.
Mijn softwareversie is 10.A.0.I.FS
Te verduidelijking, ik heb een wired bbox3 zonder gekleurde ethernet-ingangen.
Heb je het formulier al ingevuld voor het ontvangen van de update:


De link naar het formulier is terug actief en jullie kunnen het nog steeds invullen.
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_destiny2/particulieren/producten/r-orphans/forms/destiny2.html

Noteer dat we alle adressen zullen registreren omstreeks 15u, omdat onze collega’s de tijd nodig hebben om de acties voor te bereiden. Daarna zal de update door jullie modem gestuurd worden tijdens volgende nacht (dus niet vergeten om de modem op “ON” te laten staan, dus zeker niet afzetten).
We laten dit system nog een tijdje actief staan.

Gelieve ons niet meer te bellen, noch privéberichten te sturen.
Indien jullie het formulier invullen na 15u, zullen jullie nog 1 dag extra moeten wachten. Ik weet, in ‘gaming’ tijd is dat lang, maar dit is momenteel de beste oplossing die we jullie kunnen bieden.

Indien jullie nog vragen hebben, stel ze maar hier.


[EDIT 30/10]
Eens jullie het formulier hebben ingevuld heeft het geen toegevoegde waarde van nieuwe posts erover te doen of privéberichten te sturen
Elke dag bekijken we de lijst om 14u tijdens werkdagen (dus niet zaterdag en/of zondag).
Waarom 14u, omdat er nog wat werk is om alle gegevens na te kijken en alle voorbereidingen te treffen

De firmware zal op de modem geplaatst worden tijdens de nacht tussen 1 en 7u. Dus laat ons zeggen dat je vanaf 8 uur kan nakijken of het werkt of niet.
Indien het dan nog niet werkt, kunnen jullie uiteraard ons contacteren om verder na te kijken!

Ik krijg bij het spelen van Destiny 2 ook steeds dezelfde error, "Cabbage".
Voor zover ik weet beschik ik over een Bbox3 Sagem Modem, hier zouden normaal gezien toch geen (of minder) problemen bij mogen zijn? En het voorgestelde formulier om in te vullen dient enkel voor Technicolor modems te zijn...?
Mijn laatste software versie is tevens: 10.A.0.I.FS

Gisteren ook al een privé bericht verstuurd maar nog geen reactie gekregen.

MVG
je zegt => Mijn laatste software versie is tevens: 10.A.0.I.FS

Dan heb je toch ook een bbox3 van technicolor.
Reputatie 7
Badge +4
Zoals Martin aangeeft heb je geen sagemcom. Je had best het formulier ingevuld voor de update te krijgen. Ik heb ondertussen het update process opgestart en je zal deze in de loop van de dag doorgestuurd krijgen.
Mijn excuses dan.

Heb net het formulier ingevuld.
Alvast bedankt om het proces op te starten!

Mvg
Mijn softwareversie is ook 10.A.0.I.FS
Ik heb dus ook het formulier ingevuld en hopelijk lost dit het probleem op.
Ik ondervind dezelfde problemen met Destiny 2 op pc. Ik heb een technicolor bbox met versie 10.A.0.I.FS.
Ik heb het formulier ingevuld om de nieuwe versieupdate te krijgen. Echter heb ik gemerkt dat het lijnnummer en adres op mijn factuur nog van mijn vorige locatie zijn. Gaat deze update dan ook correct verlopen?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jona, de update word gedaan op de nummer die je hebt opgegeven in het formulier. Kan je ons anders via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je nummer doorsturen en dan kijk ik dit na.
Hallo,

Ik heb gisteren het formulier ingevuld, maar heb nog steeds versie
10.A.0.I.BU staan. Kan er iemand aub kijken of de update al is doorgegaan?
mss toch ook eens de bbox heropstarten door 5 seconden zijn stroom te onderbreken
Dit is al gebeurd. Het zal dan voor morgen zijn wss.

Reageer