ik kan dus geen 5 min destiny 2 spelen op PC of t ligt weer uit.
ondertussen al het formulier ingevuld, hoelang gaat dit duren?
(heb een technicolor bbox 3)
Groeten
Beste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineelBeste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineel
De link naar het formulier is terug actief en jullie kunnen het nog steeds invullen.
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_destiny2/particulieren/producten/r-orphans/forms/destiny2.html
Noteer dat we alle adressen zullen registreren omstreeks 15u, omdat onze collega’s de tijd nodig hebben om de acties voor te bereiden. Daarna zal de update door jullie modem gestuurd worden tijdens volgende nacht (dus niet vergeten om de modem op “ON” te laten staan, dus zeker niet afzetten).
We laten dit system nog een tijdje actief staan.
Gelieve ons niet meer te bellen, noch privéberichten te sturen.
Indien jullie het formulier invullen na 15u, zullen jullie nog 1 dag extra moeten wachten. Ik weet, in ‘gaming’ tijd is dat lang, maar dit is momenteel de beste oplossing die we jullie kunnen bieden.
Indien jullie nog vragen hebben, stel ze maar hier.
[EDIT 30/10]
Eens jullie het formulier hebben ingevuld heeft het geen toegevoegde waarde van nieuwe posts erover te doen of privéberichten te sturen
Elke dag bekijken we de lijst om 14u tijdens werkdagen (dus niet zaterdag en/of zondag).
Waarom 14u, omdat er nog wat werk is om alle gegevens na te kijken en alle voorbereidingen te treffen
De firmware zal op de modem geplaatst worden tijdens de nacht tussen 1 en 7u. Dus laat ons zeggen dat je vanaf 8 uur kan nakijken of het werkt of niet.
Indien het dan nog niet werkt, kunnen jullie uiteraard ons contacteren om verder na te kijken!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.