Beantwoord

Destiny 2

  • 18 December 2017
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Ik heb een SagemCom Bbox3. En zou graag Destiny 2 willen spelen.
Het lukt niet momenteel.Kunnen jullie mijn modem upgraden?
Hoeveel tijd neemt het in beslag en vanaf wanneer kan ik het dan testen?

Merci
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 18 December 2017, 21:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Beste,

Je hebt een Technicolor modem staan. Ik heb de update naar je modem gestuurd. Dit kan tot twee uren duren. als dit daarna nog niet lukt dan raad ik je aan om de modem eens te resetten door op het rood gaatje vijftien seconden te druken (tot dat alle lampjes rood worden) en daarna een half uurtje wachten. Moest desondanks dit nog niet het gewenste resultaat geven dan kan je ons altijd contacteren via privé bericht via deze link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

groetjes,

Jean-Paul
Dank je wel!
Het werkt prima!

Jasper
wanneer de proximus medewerkers dit gelezen hebben en de software opgeladen dan ......
Aviden,
...........de update kan soms enkele uren in beslag nemen. Je bbox zal normaal gezien 2 keer uit zichzelf heropstarten en daarna zou de nieuwe software er moeten opstaan.

Groeten,

Kim

Reageer