Definitief einde ARD en ZDF

  • 17 May 2013
  • 0 reacties
  • 383 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 683 reacties

Dit standaard antwoord ontvingen we van Belgacom . Dit betekent volgens mij echt het definitieve einde van ARD en ZDF als kanalen op Belgaocm TV , zelfs een betalende versie wordt neit overwogen .


Ondanks protesten ,geen gehoor en geen verdere negotiaties met ARD en ZDF . De echte reden zullen we nooit kennen .... En deze mededeling is een standaard mededeling, die iedereen krijgt als ze Belgacom rechtstreeks in dit verband contacteren, volgens mij .


Ro


Quote





Ik meld u goede ontvangst van uw onderstaande reactie.


Ik bevestig u dat de bestaande overeenkomsten met de Duitse zenders ARD en ZDF ten einde gelopen zijn.


In het kader van de heronderhandeling zijn beide partijen niet tot een akkoord gekomen. Belgacom kon de onredelijke vergoeding die door de zenders ARD en ZDF gevraagd werd, niet aanvaarden. Aangezien er geen akkoord werd bereikt, is Belgacom genoodzaakt de zenders ARD en ZDF sinds 14 mei 2013 van het scherm te halen. Belgacom verontschuldigt zich voor dit ongemak.


Om een aanbod van Duitse kwaliteitszenders op Belgacom TV aan te bieden, werden ProSieben en Sat1 aan het basisaanbod van Belgacom TV toegevoegd. Hieronder een overzicht van de 3 beschikbare Duitstalige zenders:

  • RTL is de meest succesvolle zender in Duitsland en zendt programma’s uit voor het hele gezin met o.a. shows, buiten- en binnenlandse series, nieuwsprogramma’s, films en sport.
  • Sat1 zendt elke dag meer dan zes uur nieuwsprogramma’s uit. Naast actualiteit biedt deze zender ook een pak entertainmentprogramma’s aan: grote evenementen, Duitse tv-series (onder andere « Danni Lowinski ») en Duitse films.
  • Pro7 heeft als motto “We love to entertain you”. En dat doen ze ook. De grootste blockbusters, de strafste Amerikaanse series en de leukste shows (zoals “TV total”, “Schlag den Raab” en “Germany’s next Topmodel »). Topentertainment gegarandeerd dus.

Tenslotte deel ik u mee dat er geen mogelijkheden voorzien zijn om de zenders ARD en ZDF betalend te maken.


Ik hoop u met deze informatie alsnog van dienst te zijn geweest en dank u voor uw begrip.


Unquote

0 reacties

Geen reactie

Reageer