Beantwoord

Decoder + wifibridge

  • 22 December 2017
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Hey,

Ik heb enkele dagen geleden een 2de decoder en een wifibridge besteld online toen ik het ging afhalen bij de post was dit dus enkel de wifibridge. Nu kom ik vandaag thuis van m’n werk en steekt er weer een briefje in de bus van de post. Kan het dat de beide artikels afzonderlijk worden verstuurd en wat is de reden hiervan?? Ik heb daarna opnieuw een 2de Decoder besteld aangezien die er niet bij zat. Nu zou ik die graag willen annuleren want deze staat nog altijd op verwerking, al sinds vanmorgen. Weet er iemand hoe ik dit kan doen want bij de klantendienst kunnen ze mij ook niet verder helpen. Daar zeide ze dat ik deze gewoon moet weigeren maar hangen hier dan ook terug zendt kosten aan vast?
icon

Beste antwoord door ElsJ 23 December 2017, 08:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Louise, het is inderdaad perfect mogelijk dat deze apart verstuurd zijn. U kan inderdaad best de 2 de decoder die toekomt niet gaan halen. Dan wordt deze teruggestuurd naar de verzender. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
hallo Louise, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we even of er 2 decoders in bestelling zijn? Je kan altijd een levering weigeren, er worden hiervoor geen terugzendkosten aangerekend. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Dit kan inderdaad dat die apart opgestuurd wordt.
Ik zou in ieder geval als ze de tweede keer een decoder opsturen de ontvangst van de tweede decoder weigeren in het UPS acces point, die wordt dan gewoon terug gestuurd of hem gewoon niet afhalen.

Maar als er hier seffens iemand van het proximus team reageert kunnen zij dit wel verder met u bespreken.

Reageer