Decoder welke krijg je nu

  • 11 October 2014
  • 29 reacties
  • 688 Bekeken

Badge
  • Practitioner
  • 155 reacties
Goedemiddag,


Dinsdag komen ze hier de decoder's om wisselen. Omdat wij niet goed kunnen kijken.


Nu lees ik over een v5 mini, Maar hier zit geen harde schijf in. En je kan geen serie opname's meer doen.En opnemen via Cloud.


Weet iemand welke je krijgt.Wil gewoon het zelfde voor de beide tv en dat het niet te moeilijk is.




Dank je wel groet Frwi





29 reacties

Mogelijk heeft het iets te maken met de bbox3 'acess point isolation' bug zodat sommige toestellen die via wifi , elkaar op het lokaal netwerk niet zien, en of dit reeds opgelost geweest is dat weet ik eigenlijk niet.
Badge
Dank je wel Elsa,


Nu is mijn vraag wat is dat ? acess point isolation weet er wel een beetje van.


Kan ik dit ergens aanpassen.




Dank je Elsa voor je Support jasmiley
Het is een bug waardoor de apparaten die via het access point van je bbox3 verbinding kunnen maken maar ze zijn van elkaar geïsoleerd dus je hebt wel een verbinding en kan je wel bv op het internet maar de apparaten kunnen met elkaar niet communiceren. Dit kan je niet zelf instellen aangezien het een bug is moet dit door proximus er uit gehaald worden bv bij een volgende software update;
Badge
Dank je Elsa,ik kan nog steeds niet draadloos printen. Heeft nog iemand het zelfde probleem en zelf opgelost ? Graag een antwoordje.


Dank u wel allemaal groet, Frwi

Reageer