Beantwoord

Decoder vervangen

hallo, ik kreeg een brief om een nieuwe decorder te ontvangen, maar ik heb 2 decorders en er staat maar 1 nummer op.
is dit normaal of zijn de 2 verbonden aan 1 nummer? wat moet ik doen, heb er ondertussen 1 besteld
bedankt
icon

Beste antwoord door Bram 1 april 2016, 16:00

Dag Gitje,

Via het menu "mijn account" --> "instellingen" --> "systeeminformatie" kunt u de naam van de decoder terugvinden.
Allicht hebt u 1 V3 decoder en een andere decoder van een recenter type. Alleen de oudste decoder wordt omgeruild.

Mvg,
Bram
Bekijk origineel

10 reacties

één gehuurd en één gekocht ?
Reputatie 7
Badge +1
En zijn ze van hetzelfde type? want alleen V3 en V3b-decoders worden vervangen. Gekochte kunnen nog tot einde januari 2017 gebruikt worden, las ik hier ergens.
Dag Gitje,
Ter info:
In verband met het eventueel omruilen van je V3 decoder geef ik je nog twee linken mee waar je wat uitleg kunt vinden:
▬►voor gehuurde V3/v3b decoder
▬►voor gekochte V3/v3b decoder
één gehuurd en één gekocht ?nee ik heb nooit ene gekocht, dus veronderstel ik beide gehuurd
Reputatie 6
Badge +4
Dag Gitje,

Via het menu "mijn account" --> "instellingen" --> "systeeminformatie" kunt u de naam van de decoder terugvinden.
Allicht hebt u 1 V3 decoder en een andere decoder van een recenter type. Alleen de oudste decoder wordt omgeruild.

Mvg,
Bram
Bel anders eens naar de technische dienst/helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) dan kunnen ze even nakijken om eventueel het nog mogelijk is om beide terzelfder tijd om te ruilen of dat ze nog een brief sturen voor je 2e om te ruilen.
Indien de tweede decoder zoals Bram zegt een V3 of V3b is.
dit zijn de twee decoders die worden omgeruild.

Dag Gitje,

mijn account vind ik maar daar zie ik geen instellingen en systeeminfo staan?
Mvg,
Bram
Hey Gitje,
Herken je uw decoder dan niet op de foto's die ik hierboven gepost heb, de bovenste is een V3 en, de onderste een V3b en beide worden door proximus gratis omgeruild.
groetje,
Elsa
Hey Gitje,
Herken je uw decoder dan niet op de foto's die ik hierboven gepost heb, de bovenste is een V3 en, de onderste een V3b en beide worden door proximus gratis omgeruild.
groetje,
Elsa
ja het zijn beide de bovenste, maar tschijnt dat ik ene gekocht heb van de 2 maar dat zegt mij niets
Indien het een gekochte decoder moest zijn (zo geregistreerd staat bij proximus) zal je ook binnenkort een brief krijgen en dan ga je als compensatie voor je aankoop één jaar geen huurgeld moeten betalen.
Je kan het laten nakijken of die als gekocht aangetekend staat bij Proximus door het te vragen via een privé bericht aan ▬► Het Proximus Team ◄▬ klik hier; en je klantnummer ook mee te geven.

Ter info: wat op de proximus site ook staat (zie link hier enkele berichten boven "▬►voor gekochte V3/v3b decoder")
Wat moet ik doen om recht te hebben op de 12 maanden gratis huur-promotie ?
Dit aanbod is enkel geldig binnen de 30 dagen na versturen van de eerste uitnodigingsbrief en als je je decoder bestelt via www.proximus.be/huurdecoder of telefonisch via 0800 22 138.

Reageer