Decoder V5

  • 29 July 2015
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Gisteren via Kiala mijn nieuwe V5 decoder ontvangen en onmiddellijk geinstalleerd.

Ging heel vlotjes en na een goed kwartier waren we terug 'back in business'.


Het is alsof ik in een nieuw tijdperk ben beland. Zappen, programmas verwijderen, opnemen,.... gaat nu als een fluitje

van een cent. Met de V3 kon ik er bijna naast lopen bij manier van spreken.


We zijn nu helemaal in het nieuw gezet (bbox3 + V5 decoder).smiley



4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Des te beter voor u, ik kan nog voort met mijn V4 decoder en met mijn Bbox2 en zolang alles gesmeerd loopt moet er voor mij niks veranderen.
Was iedereen maar zo enthousiast met hun V5/bbox3 combinatie als Roland
Buiten de enkelingen kennen we het verhaal al dat altijd terug komt.En dit is niet voor herhaling vatbaar want mijn oren tuiten er al naar.Trouwens je bent bedankt ik ben Dinsdag naar de oogarts geweest Elsa en alles was ok dus ik ben gezond verklaard mensen,je kan me nog niet wegsteken.lach




Ik heb eerlijk gezegd bij Belgacom nog nooit problemen met de decoders gehad.Ik heb daar de v3-v4 en v5 gehad omdat ik daar verschillende keren ben geweest.
Ik heb inderdaad ook tot nu toe geen enkel probleem gehad met mijn bbox2 en decoders, ze hebben mijn v3 zonder probleem vervangen door een v4 en dan mijn v4 door een v5 en zelf mijn v5 door een v5-mini, ook geen problemen met PVR en nPVR,

nu kan ik trouwens zelf geen PVR problemen meer hebben met mijn v5 mini 😉 ,

dus ik heb echt geen reden van klagen.

Reageer