Decoder V4: firmware update Charles 2_2.14.0.100 (04/03/15)

  • 5 December 2012
  • 32 reacties
  • 3604 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Gisteren nog eens een FacR gedaan (wat problemen met nPVR afspelen, wat een gewone herstart niet oploste). Nu de de hele tijd het wachtscherm (vroeger leeg blauw scherm tot debopstart er was). Stel vast dat verschillende (geprogrammeerde) series verdwenen waren. Dus terug moeten programmeren...Leid hieruit af dat er niet veel verbeterd is...

Reputatie 7
Badge +1


Ik dacht een gratis film en gratis op sporting telenet.













soms ook eens de decoder resetten kan helpen (10 sec stekker uit stopcontact of via schakelaar achteraan voor V4 , en terug steken)













Groetjes, Elsa




Reputatie 7
Badge +1


ik wist niet dat het mogelijk was de software te downgraden??

















Sinjoor dit wordt inderdaad een moeiliijk geval enzeker om te weten waar de fout gebeurt bij het opslaan van de markeringen die je doorgeeft via de online TV gids of is het bij het doorgeven van de data naar je Decoder om deze npvr te kunnen afspelen via je lijst opgenomen programma's !


Je decoder kan er al moeilijk voor iets tussen zitten want na factoryreset zou de ingesloten fouten er normaal gezien moeten uit zijn


Heb je dit probleem al eens aan de TD doorgegeven (in de hoop dat ze er al ervariong mee hebben en weten waar het aan ligt)


Ik weet ondertussen dat ze soms onverklaarbare fouten kunnen oplossen door je decoder volledig uit het systeem te halen en opnieuw in te voeren !



Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Reputatie 7
Badge +1


Ik ga het allemaal nog even aanzien. Dat de online geprogrammeerde opnames niet in de lijst van de decoder komen, is al een oude bug, dier maar niet opgelost geraakt. Maar nu komen de op de decoder geprogrammeerde nPVR-opnames ook al niet meer in de onlinelijst van geprogrammeerde opnames (Overzicht geplande opnames vanop afstand)...



Ik heb bv. 'De Klas van Frieda', 'het verloren voorwerp' en 'Downton Abbey' voor morgen in nPVR geprogrammeerd op de decoder, en die staan dus niet in het 'Overzicht geplande opnames vanop afstand' op de TV-gids website...



Het gaat blijkbaar van kwaad naar erger !



....
Nieuwe software van maart 2015 hebben ze op mijn v5 nog niet gepusht.

Reageer