Vraag

Decoder update.

  • 28 June 2016
  • 5 reacties
  • 636 Bekeken

Reputatie 2
Badge
ik dacht dat updates altijd 's nachts werden doorgevoerd. Wij hebben nu om 18u20 de TV opgestart, maar moeten nog eerst geduld hebben tot een decoder update is uitgevoerd en moeten wachten tot de decoderen na de update zal herstarten. In de veronderstelling dat alles goed zal verlopen, moeten wij zoals veel vroeger "Even geduld" hebben, d.w.z. toch zeker 10 à 15 minuten!
Wij gaan er op vooruit!

5 reacties

Reputatie 2
Dat was bij de BRT ook al, even geduld ! Die updates gebeuren inderdaad normaal s'nachtsts, en zal dus van de nacht er voor komen en door dat jij nu je tv wil inschakelen, moet die decoder die software nog eerst verwerken en kan dit enige tijd in beslag nemen; Alles zal ook afhangen of je die decoder uitzet s'nachts of laat op staan.
Reputatie 2
Badge
Een paar maanden terug heb ik nog gevraagd aan de technische dienst wat er juist gebeurt als je de decoder in stand-by zet. Hij vertelde mij dat de decoder dan uiteindelijk in diepe slaap gaat, maar dat geprogrammeerde opnames en updates normaal doorgaan.
Ik denk dat er een probleem was indien de decoder in diepe slaap staat om te updaten, maar als dat nu al ondertussen opgelost is weet ik niet.
Reputatie 6
Badge +3
Soms kan het gebeuren dat een decoder niet bereikbaar is voor updates ondanks dat die in stand-by staat. Dan zal die inderdaad bij de eerste keer dat de decoder terug aan gaat de update installeren.
Dit is wat ik bedoelde en wat ik nog gelezen heb die dit gemeld hebben dus niks nieuws onder de zon, 't zal alleen groot nieuws zijn als al die foutje ooit eens van de baan zullen zijn, wat gaat het dan saai worden op sociale media en op het forum :))))))

Reageer