Decoder Proximus V5 - "middleware Timeout error "

  • 8 March 2017
  • 4 reacties
  • 5791 Bekeken

Reputatie 1
Al sinds gisteren geen Proximus TV meer - decoder geeft telkens "middleware Timeout error " . Reeds verscheiden keren gereset maar tevergeefs. Wie weet raad ?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Danny,

Krijg je deze melding op je beide decoders of maar op 1 van de twee ?

Kan je anders eens en reset van de modem doen

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

En eenmaal deze reset is gedaan (kan tot 5 minuten duren)

en reset van de decoder uitvoeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 1
Beste, Ik krijg dit op beide decoders. Ik zal bovenstaande eens uitvoeren. Mvg
Reputatie 1
Terug beeld ! Bedankt. Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Super! Nog een fijne avond. Mvg,Robrecht

Reageer