Beantwoord

Decoder inleveren? Waar?

  • 13 July 2016
  • 7 reacties
  • 6338 Bekeken

hallo, ik heb een vraag:
ik heb een decoder V5 overgenomen van iemand die overgestapt is naar telenet, ik zou graag deze gebruiken en mijn huidige huurdecoder inleveren...kan dit en waar moet ik dit doen?
Ik ga er dan vanuit dat mijn abonnement 8 eu/maand goedkoper zal zijn?
mvg
Gaetan
icon

Beste antwoord door Alexander 13 July 2016, 18:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Die decoder lever je gewoon in een Proximus center in maar best eerst naar de klantendienst bellen vooraleer je dat doet, uw opnames die op de harde schijf staan ben je wel onherroepelijk kwijt.
Als je met die 2de hands decoder zal werken moet je uiteraard geen huur die € 8/maand kost meer betalen.
Reputatie 6
Badge +3
zoals Alexander zegt: gewoon bellen (080022800) en vragen om je decoder op te zeggen. (ik geloof dat dit valt onder vragen over producten en diensten)

Let wel op: is de decoder die je gekregen hebt wel degelijk een "gekochte" decoder. Indien dit een gehuurde decoder is die niet is teruggebracht, zou het wel eens voor problemen kunnen zorgen.
ik heb hem gekocht op 2de hands dus hopelijk is het in orde...
je zegt :
Let wel op: is de decoder die je gekregen hebt wel degelijk een "gekochte" decoder. Indien dit een gehuurde decoder is die niet is teruggebracht, zou het wel eens voor problemen kunnen zorgen.

Ik vraag mij af waar je dat haalt want ik ken er persoonlijk enkelen die daar nog tot nu toe geen enkel probleem mee gehad hebben of het moet nog komen dan 😉
Reputatie 6
Badge +3
In principe als je een opzegging doet moet je alles binnen brengen, anders moet je bijbetalen. Ik weet niet of er technisch iets word uitgezet, maar het is mogelijk, Bij de V3's heb ik dat bijvoorbeeld wel al gezien, mensen die er 1 kochten via ebay ofzo, maar die niet werkte. Dus beter safe than sorry. Het kan uiteraard ook zijn dat je er vele jaren plezier van zult hebben.
heb het gevraagd aan de verkoper en het gaat om een gekochte dus geen probleem 🙂
Voila weeral paniek gezaaid zonder reden 😃

Reageer