Vraag

deactiveren opties

  • 23 May 2016
  • 8 reacties
  • 411 Bekeken

Beste,

Hoe kan ik een betalende optie deactiveren? (Vaste telefonie No limit National Fix to Fix).
Vriendelijke groeten,
Rob

8 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Kan je makkelijk opzeggen via de website / MyProximus, langsgaan in een boetiek of ?bellen?
Kan je makkelijk opzeggen via de website / MyProximus, langsgaan in een boetiek of ?bellen?
Heb dit geprobeerd via my proximus maar je kan daar niets veranderen.
en nog via online formulier opzeggen => proximus.be/opzeggen om de lijst aan te vullen van mogelijkheden ;-)
NB: nummer klantendienst 0800 22 800
en nog via online formulier opzeggen => proximus.be/opzeggen om de lijst aan te vullen van mogelijkheden ;-)
NB: nummer klantendienst 0800 22 800

Ook via deze link is het niet mogelijk opties te deactiveren.
Reputatie 6
Badge +2
Dan zit er niks anders op van te bellen naar 0800 22 800 of binnenspringen in een Proximus center.
Ik heb het vroeger nochtans zo al gedaan, daar zet je gewoon in het tekstveld wat je wilt enkele en alleen veranderen aan je bestaande abonnement (bijgevoegd of wat moet wegvallen)
Ik heb het vroeger zelf al via online mail gedaan dat je vindt op => proximus.be/contact
Enfin ik heb het zo nog gedaan maar als het nu niet meer lukt dan moet dit inderdaad veranderd zijn ondertussen dan !
Ik heb het vroeger nochtans zo al gedaan, daar zet je gewoon in het tekstveld wat je wilt enkele en alleen veranderen aan je bestaande abonnement (bijgevoegd of wat moet wegvallen)
Ik heb het vroeger zelf al via online mail gedaan dat je vindt op => proximus.be/contact
Enfin ik heb het zo nog gedaan maar als het nu niet meer lukt dan moet dit inderdaad veranderd zijn ondertussen dan !

Beste Elsa,
Ik heb het op uw manier gedaan. Ben wel nieuwsgierig naar het resultaat.
Vriendelijke groeten en bedankt voor de info.
Rob
Ja Rob, ik veronderstel als het bij mij gelukt is op die manier dat het toch voor u ook wel zal lukken, laat ons hopen in ieder geval 🙂

Reageer