de proximus smart 20

  • 28 November 2012
  • 2 reacties
  • 428 Bekeken


Ik heb een vraag in verband met het proximus smart 20. Sinds enkele maanden heb ik een smartphone en ben nu grondig aan het nadenken om ook internet op mijn gsm te nemen, maar heb in het verleden wat problemen gehad met een abbonement, dus zou willen weten of er eventueel addertjes onder het gras zitten met dit abbonement.


Ik ben vandaag in de belgacom winkel geweest en daar hebben ze me een boekje meegegeven waarin de smart 20 is uitgelegd, hier staat dat je 100min kan bellen, 500 sms'en hebt en 250MB, maar nu was ik net op het internet (http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_smart_rates.page?) aan het kijken en hier staat : 120min bellen, onbeperkt sms'en en 1GB. Kan het zijn dat het boekje dat ze me meegaven 'verouderd' is en dat de website juist is, zoja, is hier dan een bepaalde opzegtermijn of opzegkost aan verbonden moest je het abbonement opzeggen? En hoelang blijft deze actie geldig als je het neemt (die 120min, onbeperkte sms'en en 1GB)?


Alvast merci!










2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Momenteel is er een promo-actie voor Smart20: nl. 15€ i.p.v. 20€ p.maand gedurende 20 maanden (100€ korting), 120 i.p.v. 100 belminuten, onbeperkt SMS'en i.p.v. 500, 1GB i.p.v. 500MB 3G volume (het was nooit 250MB). + 6 maanden gratis Deezer Premium Plus.

Reputatie 7
Badge +1


Sedert de nieuwe communicatiewet kan je nà 6 maanden kosteloos uitstappen mits een opzeg van één maand of overstappen naar een andere formule. Nà 20 maanden is de promo op en treden de dan geldende voorwaarden in voege (wie weet dat nu al? het aanbod verandert meermaals per jaar...).

Reageer