Beantwoord

Dataverbruik Tuttimus - favoriete app

  • 10 December 2016
  • 3 reacties
  • 1294 Bekeken

Reputatie 1
Ik ben Tuttimus even aan het vergelijken met mijn huidige abo om te kijken of het wel interessant is. Vraagje: komt het dataverbruik dat je kiest voor je favoriete App bovenop het dataverbruik dat je voor je smartphone ter beschikking krijgt? Met andere woorden, als ik voor een abo met 2 GB data kies, dient die 2 GB dan voor alles behalve mijn favoriete App die ik wat verder moet selecteren, en is het dataverbruik van die favoriete App dus een (betaald) extraatje? Of slorpt de keuze van mijn favoriete App die 2 GB volledig op? En zo ja, wat gebeurt er dan met overblijvende data? Immers, ik heb helemaal geen 2 GB nodig voor pakweg Facebook, maar als die favoriete App met alle 2 GB gaat lopen en ik kan de overblijvende data niet benutten voor gewoon internetverbruik, mail etc... dan word je eigenlijk gedwongen om geld neer te tellen voor volume dat je nooit volledig gaat gebruiken EN moet je nog eens extra betalen voor volume dat je vroeger in zijn totaliteit verbruikte en waar je genoeg mee had.
icon

Beste antwoord door Marleen 10 December 2016, 18:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Favoriete app: ' Het abonnement Mobilus in het pack Tuttimus of Mobilus geeft recht op een onbeperkt surfvolume in België voor het gebruik van een toepassing naar keuze in een bepaalde lijst...' Dus het gebruik van die app heeft geen invloed op het datavolume inbegrepen in je Mobilus abonnement in je Tuttimus/Familus Pack.
Ik bv heb Facebook als favoriete app en het dataverbruik daarvan wordt mij niet aangerekend en wordt niet afgetrokken van het datavolume inbegrepen in mijn Mobilus abo. Let wel: dat geldt alleen voor Facebook en niet voor Facebook Messenger.
Zie ook bijlage:
Reputatie 7
Badge +6
Meer info over de favoriete app vind je hier.
Zoals Marleen al aangaf is de mobiele data van die favoriete app volledig gratis (wel enkel in België).
Mvg,
Dit kan toch niet echt onbeperkt zijn??
Ik ben nu al 2 dagen ook overgestapt.. Mobilus S met favo app FB... maar op FB kan je live naar bv. Tom&Jerry kijken... er moet een limiet op staan toch??

weet het al iemand?

Reageer