Beantwoord

Dank u wel Proximus

  • 6 November 2017
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

http://beta.speedtest.net/result/6771141998

Normale ping: +- 30 ms
normale download snelheids: +- 8MB
normale upload snelheid: +- 0.4MB

De normale snelheden die je me nu al zoveel jaar aan te bieden hebt trekken al op niks, nu mag ik het al een week lang met nog slechter internet doen (had echt geen idee dat dit nog mogelijk was, bedankt om me het tegendeel te bewijzen).

Moest ik kunnen, ik ging direct naar telenet maar je hebt geluk dat proximus bij mij de enige mogelijkheid is.

Ja, ik heb mijn router meerdere keren herstart, heb min. 10 seconden gewacht.
Ja, mijn pc is verbonden via kabel en niet via wifi.
Nee, er zit niemand anders op mijn netwerk.

Zeer bedankt voor uw jarenlange goede hulp en service (sarcasme)
icon

Beste antwoord door LinosD 7 November 2017, 10:45

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ledge Ik heb je technisch profiel aangepast, kan je in de komende dagen even nakijken of je over een stabiele verbinding blijft beschikken?

Heb de afgelopen dagen m'n internet nog niet zoveel kunnen gebruiken maar het ziet er zover toch al beter uit.
Vind het wel vreemd dat ik al zolang een 8/0,4 profiel heb en nu plots is het mogelijk om naar 10/1.2 te gaan?

Eigenlijk te zot voor woorden dat er nog zoveel PX klanten zijn die deze snelheid hebben en dan nog het volle bedrag moeten betalen. En men praat nu over uitbreiding naar Glasvezel als Prio. Dat ze eerst deze klanten helpen dat ze een goede lijnsnelheid krijgen.
Ledge Ik heb je technisch profiel aangepast, kan je in de komende dagen even nakijken of je over een stabiele verbinding blijft beschikken?

Heb de afgelopen dagen m'n internet nog niet zoveel kunnen gebruiken maar het ziet er zover toch al beter uit.
Vind het wel vreemd dat ik al zolang een 8/0,4 profiel heb en nu plots is het mogelijk om naar 10/1.2 te gaan?
Reputatie 7
Badge +4
Ledge Ik heb je technisch profiel aangepast, kan je in de komende dagen even nakijken of je over een stabiele verbinding blijft beschikken?
Reputatie 7
Badge +1
Wat een firma, ? ? hier zei de technieker dat het internet vele malen snellere ok zijn dan Telenet...??? nog niks van gemerkt...
Zo lokken ze nieuwe klanten en zeggen dat de snelheid van PX hoger ligt dan TN. Nou TN heeft op dit moment de hoogste snelheid voor particuliere klanten. PX heeft ook het nadeel dat op veel plekken nog adsl, ipv vdsl, ligt en dat wordt niet verteld als je nieuwe klant wordt en een upgrade naar vdsl hebben ze geen tijd voor want glasvezel voor het bedrijfsleven heeft prio 1.
Wat een firma, ? ? hier zei de technieker dat het internet vele malen snellere ok zijn dan Telenet...??? nog niks van gemerkt...

Reageer