Beantwoord

Daily Travel Passport


Hoe kan je in hemelsnaam de daily travel passport definitief stopzetten het kost handen vol geld die optie.
icon

Beste antwoord door Wim 2 August 2016, 21:33

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Eddy100,

Dat zou je moeten kunnen doen via MyProximus.
Groeten,
Wim
bedankt voor de info ga eens beter moeten zoeken in de spinneweb van info
Reputatie 4
Badge +2
hoe kan je i hemelsnaam de daily travel passport definitief stopzetten het kost handen vol geld die optie.

Betaal je dat niet enkel per gebruiksdag dan ?
Reputatie 7
Badge +6
Betaal je dat niet enkel per gebruiksdag dan ?
Inderdaad, per gebruiksdag in het buitenland.
Daily Travel Passport
Reputatie 4
Badge +2
Vraag me dan toch af hoe die optie je handenvol geld kan kosten, heb je toch zelf onder controle dan......
Door die alle dagen te gebruiken 🙂
Reputatie 4
Badge +2
LOL 😃
inderdaad handen vol geld kost het. Je krijgt een eerste sms om 23U59 kost u 2€ een volgende om 00U01 kost u terug 2 €. Met een telefoongesprek is het gewoon van het zelfde. Ik deze formule gevaagd om de krant in het buitenland te kunnen lezen. Bij het downloaden van de krant staat er 30mb en na het down loaden krijg ik van prox een sms dat 90% van data gebruikt is lijkt ergens niet normaal. En als je vaststeld wat dat kost ga je zoeken in het spinneweb van prox ( bij anderen is dit ook zo ) om het uit te zetten daar ben je ook weer enige tijd zoet mee. Heb de regels via myprox gevolgd hoop dat het gestopt is.
Elsa niet door alle dagen te gebruiken maar als je één smsje per dag krijgt kost het al 2€.
Reputatie 7
Badge +6
Eddy100, uiteraard is Daily Travel Passport geen verplichting. Alles hangt af van hoeveel je wenst te bellen en sms'en naar België vanuit het buitenland.
Daily Travel Passport kost 2 euro per gebruiksdag en geeft je 20 min bellen, 20 min gebeld worden, 20 sms'jes en 80 MB aan mobiele data.
Zonder dat Passport kost je dit vanuit het buitenland met een mobiel abonnement:
-bellen: 0,06 euro / min
-gebeld worden: 0,01 euro / min
-sms'jes versturen: 0,02 euro / sms
-sms'jes ontvangen : gratis
-mobiele data: 0,06 euro / MB

Te vinden op deze pagina .

Groeten,
Wim
Daily Travel Passport : pure oplichterij ! In oktober verleden jaar ben ik gestart met de stopzetting van de deze 'dienst', eerst als 'n gek gezocht op de website, in het forum, ... Uiteindelijk terecht gekomen bij een zéér hoog aantal 'medewerkers' (vraag me niet hoe, want dat is ook al niet evident) die me telkens verzekerden dat het stopgezet was. Sindsdien staat er elke maand nog altijd die 2 € per dag GSM gebruik in Spanje, plus bovendien mijn gesprekken en SMS'en nog eens apart aangerekend !!! Diefstal !!! Sinds maart protesteer ik elke factuur, die ik pas betaal na ontvangst van 'n correcte creditnota. In mei was ik het zo beu dat ik gedreigd heb met neerlegging van 'n klacht. Mijn laatste factuur van juni is echter weer fout, ik protesteer ze en krijg als enige reactie een herinnering ! Ik ga nu dus werk maken van die klacht, met eis tot schadevergoeding (ik ben zelfstandige en heb hier al uuuuuuuren tijd in gestoken!) en als het enigszins kan voeg ik er nog fraude en 'harassment' aan toe !
is inderdaad een dure grap het gebruik van de daily travel pas. Het uitschakelen kan inderdaad via my proximus maar je moet al wat verstand hebben van puzzelen om het vinden en dan de heel duidelijke manier hoe het is vermeld is een ramp. Ik denk dat het nu beter is roaming op smartfone gewoon uit te schakelen dan mag de pas niet inwerking treden vermoed ik. Je zal dat snel merken of je een sms krijgtof niet met de melding dat het pasje is ingeschakeld.

Reageer