Controle van verbruik: verbindingstijden" raadplegen...

  • 9 February 2013
  • 14 reacties
  • 689 Bekeken

/files/2275abd084/200px-Chinese_Snooker.png 200x129

14 reacties

















bij belgacom komt het zeker niet op één dag


dakked took nie weet



laugh


crying






Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Bij mij start het toch op de eerste van de maand !













Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Hugoo , (nu zie ik pas dat geen Hugo is !)


Daar heb ik nu nog nooit achter gezocht hoeveel leden er zijn en dat er 35144 zijn dat had ik zelf nooit verwacht !

Natuurlijk iemand die hier ooit eens ingelogd heeft blijft al lid staan zelf al heeft hij of zij hier nooit iets gepost.


Die volgorde zal waarschijnlijk iets te zien hebben met het aantal posten die je plaatst veronderstel ik toch want op andere forums werkt dit ook zo en ook geloof ik hoeveel mensen je post positief of negatief beoordelen speelt ook mee maar of dit hier op dit forum ook geldt dat weet ik ook niet !


Ik weet er niet genoeg van om je met 100 % zekerheid te kunnen zeggen wat er allemaal meespeelt.


Forumlid Sinjoor heeft me daar ooit eens op attent gemaakt dat ik hem voorbij gestoken had en dat was ook het eerste dat ik er van hoorde van die blijkbare volgorde en wist ook eerst niet over wat hij bezig was .


En ik heb hem toen ook gevraagd wat het nut daarvan was en wat belang dit had en ik weet ook al niet meer wat hij juist geantwoord heeft.


Dus ik denk dat Sinjoor daar veel beter uitleg kan over geven of meer weet hierover, als je dit echt belangrijk vind


Er is in ieder geval niks mee te verdienen want ik heb nog niks op mijn bankrekening gestort gekregen ;-))













Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter

























Inderdaad het is is hier al meerdere malen aangehaald geweest je moet zeer veel geduld hebben bij BGC en het komt ooit wel eens in orde!

Maar ik vraag me toch dikwijls af in sommige gevallen hoeveel geduld je dan eigenlijk moet hebben als ik denk aan de Charles bugs dan is het toch om je geduld te verliezen ofwel waxhten ze zo lang tot je er aan gewoon wordt !!!


35144 leden ja hangt er een beetje van af hoe je het beziet !

je hebt ooit eens ingelogd in het jaar stillekes en er is een forumlid bij!

en je logt veel later nog eens in in onder een andere naam (omdat je uw paswoord bv vergeten bent)

en er is nog een lid bij enz....

Hoeveel daarvan komen er regelmatig lezen dat weet je gewoonweg niet.

Ik bedoel maar dat dit wel een vertekend beeld geeft !


Maar Soit het is beter dan geen hé ;-)







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Ze spelen inderdaad graag snoooker met uw .... :-))







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter















Moet ik dan om één of andere reden weten wat Chinese snooker is ?


Ik denk dat Belgacom het wel weet !-)



Groetjes, Elsa















Ik denk dat dit toch heel duidelijk is als ik de oplossing moest weten dat ik ze al lang zou gegeven hebben

en aangezien je ook iedere keer opnieuw antwoord wat normaal is want het is een forum is het ook normaal dat anderen en ik zelf kunnen reageren en als er geen oplossing komt van BGC zelf zie ik ook niet in wie hier dan wel op het forum de juiste settings kan uitvoeren op e-sevices zodat je probleem verdwenen is, dat kan toch alleen maar iemand van BGC zelf dus moet je u richten tot Eva of iemand anders van BGC


Ik kan je alleen maar meegeven wat ik weet en herhalen zoals jij ook het probleem herhaalt :


- Privé bericht aan Eva van BGC


- Helpdesk of klantendienst 0800 22 800


- Voor e-service grelateerde problemen bellen naar 0800 22 301

ook (Om alle nodige e-services gegevens ontvangen bellen naar 0800 22 301)

(bellen met belgacom of proximus nummer)

- of ook nog via e-mail: corporate.e-services@belgacom.be


- Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog

http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren


- als je echt vind dat het zo niet meer verder kan dan de telecom ombudsman

zie hiervoor op ricy's blog http://bgctv.skynetblogs.be/#ombudsmantelecom ☜ Surf naar (door deze link te copy/pasten in je browser)


- En anders afwachten als dit allemaal niet helpt tot er iemand op het forum komt met een oplossing !


Succes zou ik zeggen


en nog veel plezier met je Chinezen maar niet met den dezen ;-)






Groetjes, Elsa















Verder nog ter info :


> Forum: functies en gebruik


Op een digitaal forum kunnen mensen met verschillende mening met elkaar in discussie gaan.


Het woord forum is gebruikt vanwege de functie die een forum in de Romeinse tijd had:


dit was het centrale dorpsplein waar de inwoners discussieerde over allerlei zaken en de nieuwste roddels uit wisselde.


Tegenwoordig zijn er duizenden fora alwaar iedereen zich kan aanmelden.







Groetjes, Elsa






















Ik wist niet dat je wagen een Fiat Lux was

cheeky


Hopelijk zal je probleem binnekort door BGC opgelost worden,

succes.


Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter















Hallo Carooke,


Over welke periode heb je het als je over 96 u spreekt


of bedoel je dat de bbox om de 96 uur reconnecteert ?


Ik heb bij mij eens gaan kijken (voor de eerste keer dat ik dit doe trouwens) en inderdaad sommige maanden beginnen op 02/


Maar waarom zou dit iets te zien hebben met die reconnects dat is nu de vraag en bij zijn er geen reconnects om de 96u aangezien ik de modem iedere keer afzet .


Enfin ik herhaal het nog eens waarom kan er dan niemand van BGC daar een deftige uitleg voor geven !!


Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Ik geraak er eerlijk gezegd ook niet meer aan uit ik heb zelf al gelezen dat Eva antwoordt dat het volgens de begindatum van je factuur moet gelijk lopen maar dat begrijp ik toch niet zenne !!


enfin hopelijk komt er nog eens een goeie uitleg van ons Eva hier op het forum,

want ik ben zeker dat ze meeleest of ze nu alle posts meeleest dat weet ik ook niet

maar dit antwoord heb ik toch al gekregen dat dit wel zou gebeuren !

laat ons hopen hé







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter















Bij mij is het in ieder geval nog niet in orde !







Groetjes, Elsa















Bij mij idem iedere maand begint vanaf de 2de van de maand.






Groetjes, Elsa




















zij beweren dat het geen real time weergave is en dat het alleen maar een soort foto is dat genomen wordt , op een bepaald tijdstip, door de dienst e-services van wat op de server aan werkelijk verbruik genoteerd geweest is, om zo ongeveer een idee te kunnen vormen van je verbruik.


Er wordt toch gewerkt aan een volledige nieuwe versie van e-services maar dit is zeker nog niet voor morgen en er zal onderander ook veel meer interactie mogelijk zijn voor de gebruiker zodanig dat de tussenkomst van de helpdesk maar voor een minimum aan gevallen zal nodig zijn, je zult er zelf aan foutdiagnose kunnen doen enz......


We zullen wel zien zegt de blinde dan.



Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter





Reageer