Hoe kan ik te weten komen of ik nog steeds een contract heb van bepaalde duur (en tot wanneer) of van onbepaalde duur?
Bladzijde 1 / 1
beste
dit kan u vinden op laatste blz van uw Belgacom factuur
groeten-muisje
dit kan u vinden op laatste blz van uw Belgacom factuur
groeten-muisje
Beste Robby.2767,
Muisje heeft gelijk. Dit vindt u op de laatste pagina van uw factuur.
U kan uiteraard ook contact opnemen met het gratis nr 080022800 van onze klantendienst of even binnenspringen in een van onze winkels.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Muisje heeft gelijk. Dit vindt u op de laatste pagina van uw factuur.
U kan uiteraard ook contact opnemen met het gratis nr 080022800 van onze klantendienst of even binnenspringen in een van onze winkels.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Neen, niet te vinden op de laatste noch op enige andere pagina van de factuur. Vergeten te specifiëren dat het een Proximus-contract betreft.
Meer bepaald een contract ProxiTime Allday van bepaalde duur dat na stilzwijgende verlenging een contract van onbepaalde duur wordt.
Meer bepaald een contract ProxiTime Allday van bepaalde duur dat na stilzwijgende verlenging een contract van onbepaalde duur wordt.
Beste Robby.2767,
Hiervoor neemt u het beste even contact met de klantendienst van Proximus via het gratis nr. 6000 vanaf uw proximus gsm of via 078056000 vanaf een vaste lijn.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Hiervoor neemt u het beste even contact met de klantendienst van Proximus via het gratis nr. 6000 vanaf uw proximus gsm of via 078056000 vanaf een vaste lijn.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.