Contact mail opnieuw beschikbaar!

  • 10 August 2016
  • 13 reacties
  • 782 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
De optie 'Mail ons' is opnieuw beschikbaar!
support.nl.proximus.be/app/contact#mail

13 reacties

Ik had er ondertussen al gebruik van gemaakt, vraag mij af of er nu vlugger zal gereageerd worden !?
Reputatie 7
Badge +6
Er staat toch nog altijd: 'in geval van een dringende vraag of probleem raden wij u aan om ons te contacteren via telefoon' en ik heb wel goede ervaringen met de telefonische klantendienst.
ik had er met beide altijd goede ervaring gehad tot de laatste tijd dat er op "mail ons" zelf niet meer gereageerd werd, mss wordt het nu toch beter?
Reputatie 7
Badge +6
Aangezien je die zeer onlangs gebruikt hebt, zul je dat vlug weten ... hopen we. 😉
nog niets ontvangen :lol:
'k heb maar gebeld en 't is al opgelost, dus gaat het inderdaad nog altijd het vlugst op deze manier, enfin dat ik ook altijd mijn ervaring geweest, maar soms bewandel ik eens een ander weg om het ook eens uit te testen 😉
Klopt via telefoon gaat het altijd sneller. Maar met email heb je wel een bewijs van je grieven. Maar het werk weer dat is het belangrijkste.

Misschien tip voor PX het volgende.
Bij sommige web shops kan je via medewerker online rechtstreeks via chat je vraag stellen.
Je heb dan geen email of telefoon of forum nodig.
die chat venster komt regelmatig te voorschijn als je op de proximus site iets zoekt maar best regelmatig de koekjes verwijderen
Mail optie lijkt opnieuw verdwenen te zijn ... ik kon geen mail sturen vandaag + het forum trouwens de hele dag niet te bereiken vandaag ...
Wat wil je juist zeggen met het forum niet te bereiken ? werkt toch al gans de dag goed, toch bij mij !
Mail ons -> http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1248#mail werkt dat dan ook al niet ?
Ik krijg bij alle opties 'voor deze vragen kunnen wij u beter telefonisch ondersteunen' ....
Reputatie 7
Badge +6
Bij mij staat de Mail ons optie er ook nog. Als het nu ook nog zou werken, zonder dat er allerlei omwegen moeten bewandeld worden om een mail ook verstuurd te krijgen ... wat dus blijkbaar, aan de reactie van XpBox te zien, voorlopig ook al niet meer lukt.:?
@XpBox, niet bij alle opties krijg je dat bv kies eens telefonie en dan de verschillende opties aanstippen dan zal je zien dat er bij bepaalde keuzes een invul vak komt en niet de melding dat je moet bellen naar 0800 22 800

Reageer