Vraag

Connectie B-Box / PC / Internetbankieren

  • 18 July 2016
  • 6 reacties
  • 204 Bekeken

Na een reset van mijn PC kan ik geen toegang meer maken tot mijn PC Banking applicatie via de digipass met kabel.
Wat werkt niet :
- toegang tot de banking applicatie via (digipass + kabel) via Wifi
- toegang tot de banking applocatie via (digipass + kabel) via B-Box met kabel naar PC
Wat werkt wel :
- toegang tot de banking applicatie via (digipass zonder kabel) via Wifi
- toegang tot de banking applicatie via (digipass met en zonder kabel) via een mobile-internet stick
- toegang tot de banking applicatie via (digipass met kabel) in een andere Wifi omgeving dan de eigen Wifi
Vraag : heeft dit te maken met de B-box firewall ?

6 reacties

Denk het niet want dan zou het bij niemand lukken en ik ondervind daar toch ook geen probleem mee.
Als je via de fon hotspot van je eigen bbox werkt lukt het dan wel
zet anders eens in je bbox de Firewall Level op low om te zien of het iets uitmaakt
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

Firewal op de router zou geen problemen mogen geven om toegang te hebben tot een banking applicatie;

Wat bedoel je juist met 'reset pc',

Heb je al de Banking applicatie eens verwijderd en herinstalleerd?

krijg je een foutmelding bij inloggen op je bank app?

mvg sabine
Beste,

Firewal op de router zou geen problemen mogen geven om toegang te hebben tot een banking applicatie;

Wat bedoel je juist met 'reset pc',

Heb je al de Banking applicatie eens verwijderd en herinstalleerd?

krijg je een foutmelding bij inloggen op je bank app?

mvg sabine


Mijn PC is gecrasht en heb daardoor de start-instellingen moeten resetten en sedertdien stelt zich dit probleem. Banking applicatie al meermaals geherinstalleerd. Krijg geen foutmeldingen. Toegang lukt via digipass zonder kabel.
toegang tot de banking applicatie via (digipass met kabel) in een andere Wifi omgeving dan de eigen Wifi

lukt het dan ook via fon op je eigen bbox?
toegang tot de banking applicatie via (digipass met kabel) in een andere Wifi omgeving dan de eigen Wifi

lukt het dan ook via fon op je eigen bbox?

Ben niet geconnecteerd met Fon.
Bedoel je dat je bbox geen fon signaal uitzendt want als die ene uitzendt, kan je gewoon op je pc in je lijst met binnenkomende wifi signalen deze fon SSID kiezen om eens te testen.

Reageer