Beantwoord

Conflicten wissen

  • 6 January 2016
  • 8 reacties
  • 346 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Prettige feestdagen
Heb al 14 dagen 2 conflicten staan VTM nieuws en 1film van 14 dagen geleden heb alles bekeken en de progammas gewist maar de conflicten blijven staan heb alles al gedaan zonder stroom fact start niks gekort kan ze niet wissen !!!
Weet iemand hoe ik dat moet wissen ?Groetjes joan
icon

Beste antwoord door Techno Turlinckx 21 January 2016, 14:17

Bekijk origineel

8 reacties

Dit heeft allemaal te maken met de bugs in de recente software, bel eens naar de helpdesk of ze dit kunnen eventueel voor u uit je lijnprofiel schrappen 0800 22 800
Reputatie 3
Badge +1
Joan

indien je één van de laatste nieuwe decoders met harde schijf hebt, kan je best volgende eens proberen.

1. Zet de decoder uit dmv de stroomkabel uit te trekken
2. Verwijder de harde schijf die aan de linkerkant van de decoder zit (je kan deze er uit schuiven door op de hendel te duwen)
3. Zet de decoder terug aan en laat deze volledig opstarten. (zonder harde schijf)

Normaal mag je dan geen conflicten meer hebben.


Als je een oude decoder hebt, kan je eens proberen van al je programmeerde opnames te wissen en opnieuw te programmeren.


Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten
Technieker Antwerpen
En die met een v4 moeten wel eerst de kas open vijzen dan, nog een geluk dat de v5-compct geen harde heeft :LOL:

Er was zeker nog om een ander reden, bij bepaalde problemen dat je de harde schijf moest uittrekken maar dat is al enkel jaren geleden dat ik het niet juist meer weet !
Mar dat dit conflicten ook oplost wist ik niet.
Reputatie 3
Badge +1
En die met een v4 moeten wel eerst de kas open vijzen dan, nog een geluk dat de v5-compct geen harde heeft :LOL:

Er was zeker nog om een ander reden, bij bepaalde problemen dat je de harde schijf moest uittrekken maar dat is al enkel jaren geleden dat ik het niet juist meer weet !
Mar dat dit conflicten ook oplost wist ik niet.


Voor de klanten met een V4 decoder is een software oplossing in de maak.
Nog even geduld aub.

Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten
Technieker Antwerpen
Ja dit is de oplossing voor een paar dagen enˆdan staan er weer conflicten van eind 2015
Klopt heb ik van verschillenden al als antwoord gekregen, maar ik weet niet juist of iedereen dan de schijf er uitlaat of dan weer terugsteelt en afhankelijk daarvan misschien de conflicten al dan niet terug komen...
Ik heb dit geprobeerd maar dit werkt niet; ik sta daar met een hele resem aan conflicten van verleden afleveringen/programma's dat niet meer spelen.
Wanneer zal dit eindelijk eens opgelost worden!?!

'Doorgegeven aan de ingenieurs' (al 2 maand geleden); het forum staat vol met klachten hierover. :-(
Ik vraag mij soms af hoeveel 'ingenieurs' er daar werken, welke, en of er daar product/project management aanwezig is!

Over het algemeen ben ik heel blij van de diensten/service van Proximus maar op vlak van tv software kunnen jullie niet tegen TN op.
Als ik de tv gids en bediening van TN zie; dan is deze veel sneller, heel overzichtelijk, heel duidelijk, altijd uitgebreide programma info, zelfs de nummers dat afspelen op de radio zenders, meer radio zenders ipv Radio 2 WLV, OVL,...
Waarom zijn jullie zo traag om dit allemaal te gaan fixen en uitbreiden! Eindelijk is er een grote software update gekomen na jaren vloeken maar deze kan bijlange nog niet aan de kwaliteit en feature-set van TN. :-(

Niettegenstaande ga je mij nooit naar TN zien overstappen; maar ik zou beschaamd zijn in jullie plaats over de kwaliteit van de software.
Maar als je vaˋtn komt dan stap je wel een stap terugin de tijd.
Na 4 maanden problemen ben ik.met me modem decoder naar de winkel gestapt en de keus aan hun gelaten vernieuwe of verlaten en er stonden nog klanten met de zelfde problemen. ...

Reageer