Skip to main content
Hi,

Kan er mij iemand uitleggen hoe ik best 2 verschillende skynet-adressen (van dezelfde mailbox) in outlook 2007 configureer, opdat ze beide hun eigen mails ontvangen in hun aparte inbox. Beide inboxen zijn gecreëerd, maar mijn oorspronkelijk basis e-mail adres ontvangt ook de mails van mijn dochter. Zij ontvangt ze zelf ook in haar inbox.

Thx.

Juju134

Denk dat je daar 2 aparte mailboxen moet voor hebben. Geen aliassen dus. In Comfort heb je maar één mailbox van 1 GB (en maar voor 1 PC). In Favorite zijn dat er 4 van 1GB (en voor 2 PC's), in Intense 4 mailboxen van 1 GB en voor 4 PC 's. Maar misschien zijn er anderen die toch een oplossing weten ?

Maak een aparte map voor uw dochter en stel een regel in die binnenkomende emails die naar haar verstuurd werden automatisch verplaatst naar die map.

Of nog beter: Als je internet Favorite of Intense hebt, kun je via e-services gratis een extra mailbox aanmaken met een eigen wachtwoord. Op die manier zijn de mailboxen ook echt gescheiden.

Beste Juju,

Op deze post wil ik even vermelden dat het volledige antwoord gegeven is door Wouter.

Indien u hulp wenst bij het maken van een extra mailbox, of controleren van uw abonnement, kan u mij een privébericht sturen met uw gebruikergegevens of abonnements nummer.

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer