Beantwoord

Compacte decoder+nieuwe layout - vervolg


Reputatie 2
Badge
hier is nog eentje om toe te voegen aan de lijst met functies die met de oude decoders wèl werkten en nu niet meer:
als de teletekst-ondertiteling ingeschakeld is kan ik niet meer pauzeren, noch voor- of achteruit spoelen.
De teletekst-functie moet hiervoor eerst weer uitgeschakeld worden.
Van verbetering gesproken?
icon

Beste antwoord door sabineb 25 July 2016, 15:05

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik heb een V5 met HD en daar kan je evenmin pauzeren als de ondertiteling ingeschakeld is. Weet dus niet of het aan het type decoder ligt.
Met de v5 compact is dit ook zo hoor.
Reputatie 7
Badge +6
Zo'n compacte heeft Anneke volgens haar topic titel dus ook, vandaar dat ik niet denk dat het aan het decoder 5 type ligt, maar weet ik veel, hé.
De nieuwe software want vroeger ging het wel.
Reputatie 6
Badge +3
daarnet getest op V5 met HD software NTE_6,1,14,4
- live kijken met teletekst aan dan kan ik niet terugspoelen;
- Telekest uit dan ik kan terugspoelen.

Ik kan me geen software versie herinneren waar dit anders was,
voor NTE waarschijnlijk !?
mss nog verschillend voor pauzeren en spoelen !!??

@Sinjoor kan jij eens testen op je v4 of dit lukt
natuurlijk is de software op deze ook al de laatste tijd veranderd, wordt moeilijk om conclusies te trekken behalve als het moest lukken natuurlijk dan zijn we van de twijfels af 😉
Mss is het nog simpeler dat iemand van het proximus team het aan de bevoegde dienst vraagt
hoe het nu juist zit of vroeger zat !
want anders zijn we weer vertrokken en zullen we nooit zeker zijn " comme d'habitude" zou cloclo zeggen 😉
Reputatie 6
Badge +4
Dag Anneke

Ook met de oude layout kan je niet pauzeren , spoelen wanneer teletekst ondertiteling actief stond..dit is op alle softwares zo geweest en is niet veranderd in de nieuwe layout.

mvg sabine
Reputatie 7
Badge +1
voor NTE waarschijnlijk !?
mss nog verschillend voor pauzeren en spoelen !!??

@Sinjoor kan jij eens testen op je v4 of dit lukt
natuurlijk is de software op deze ook al de laatste tijd veranderd, wordt moeilijk om conclusies te trekken behalve als het moest lukken natuurlijk dan zijn we van de twijfels af ;-)

Nu eerst gelezen. Zal eens proberen of het met de SW-versie leon batch2_15.21.0.30 lukt.
En nee, pauzeren en terugspoelen lukt niet met de teletekst 888 (ondertiteling) aan.
Bedankt, voor de info Sabine en het uittesten Sinjoor
Zou dat dan niet mogelijk zijn door een software aanpassing bv.
Reputatie 2
Badge
Dag Anneke

Ook met de oude layout kan je niet pauzeren , spoelen wanneer teletekst ondertiteling actief stond..dit is op alle softwares zo geweest en is niet veranderd in de nieuwe layout.

mvg sabine
Dag sabineb: toch wel! Anders had ik dit nooit aangehaald, toch? Heel zeker weten dat pauzeren en spoelen met teletekst ondertiteling actief vroeger wel kon. Ik heb dit heel veel gedaan, vooral met de programma's op BBC, maar ook heel af en toe met die op één, zoals Dagelijkse kost en De zoo achter de schermen. Let wel: het betrof telkens opgenomen programma's. Terloops, en al dan niet relevant, wegens totaal niet onderlegd in die materie: volgens een Proximus medewerker heb ik een oude, om niet te zeggen antieke modem (bbox2).
De bbox2 zal wel in dit geval geen probleem spelen maar ik denk dat Prox niet meer moeilijk doet om je deze te laten omruilen voor een bbox3, bij mij hebben ze in ieder geval niet moeilijk gedaan gewoon mijn bbox2 onder armen genomen en prox center binnengestapt om te ruilen en zonder probleem met bbox3 terug buiten gestapt enfin dit ter info.

Reageer