Skip to main content
Opeens geen Comfort View meer? Als ik wil opnemen krijg ik de melding dat ik me moet abonneren. Ook mijn opgenomen programma's zijn niet meer beschikbaar. Tiens, ik betaal al 'eeuwen' voor die optie en ik ben ook al evenlang geabonneerd hierop. Wat is er nu weer aan de hand! (ik heb al 2 keer gereset)

Op welk profiel zit je ? doe de test eens hier:

http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl

Voor Comfort View moet je minstens 2 SD-streams hebben d.w.z. één om te kijken en één om op te nemen in SD (standard definition, dus niet HD). Je kunt dat altijd oplossen door met nPVR (op de server met 30 dagen beschikbaarheid) op te nemen.

Beste Ona,

Momenteel bieden wij Belgacom TV Comfort aan, in dit abonnement zitten Classic Plus en Comfort View inbegrepen.

Mogelijk is er een update van uw gegevens nodig, kunt u mij uw klantnummer of telefoonnummer bezorgen?

Natuurlijk kunt u hiervoor ook contact nemen met onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Bedankt voor de reactie, Eva. De klantendienst kon mij alweer niet helpen, ze begrepen niet eens waarover ik het had. Nochtans was het vrij simpel om te verstaan en praat ik helder en duidelijk; 'ik kan niet meer opnemen en dat kon ik daarvoor wèl.' Oebedoeldu? 'Euh... dat ik geen programma's meer kan opnemen sinds gisterenavond en ik kan ook mijn opgenomen programma's niet meer bekijken.' Ik begrijp echt niet wat u bedoelt, u moet via PVR programma's bekijken die u hebt opgenomen, het is heel simpel, wat is het probleem precies? Weet je wat, beste klantendienst, ik bel wel naar de technische dienst want duidelijker kan ik niet zijn, als u mij niet begrijpt ligt dat niet aan mij, me dunkt.

Bellen met Belgacom, steeds weer een belevenis.

Ik heb de technische dienst gecontacteerd en er was iets aan de hand dat ze nog nooit eerder 'gezien' hadden. Ondertussen is het opgelost. Ook heb ik EINDELIJK van deze man een omruilnummer gekregen voor een 'nieuwe' decoder (zie https:///posts/b704676488) en ik heb er niet eens zelf moeten naar vragen. Hallellujah, eindelijk een vriendelijke, beleefde man aan de lijn, die nog zijn job kent ook.
Haha, leuk ! heb meestal ook goede ervaringen met technische dienst.

Reageer