CNBC Europe

  • 18 November 2015
  • 28 reacties
  • 976 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 587 reacties
Beste Proximus,


Is er kans dat CNBC Europe (de best bekeken economische zender in Europa) ooit eens bij Proximus komt? Kan iemand van de Medewerkers dit intern navragen? De zender zendt naast economie en beurs in de week ook in het weekend golf, andere sporten, documentaires en talkshows uit.


Btw, als er ook meer info is over de onderhandelingen met FOX, dan wil ik dit graag ook weten ;-)


Alvast bedankt.


Mvg

28 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Neen Marleen, de cinema's in Brussel zijn vandaag potdicht, ook de voetbalwedstrijd Lokeren-Brussel werd afgelast, metro's rijden inderdaad niet, tramlijnen 3, 4 en 7 die de premetro tunnels aandoen worden beperkt tot de bovengrondse trajecten, bussen rijden wel normaal.


In Vilvoorde heeft de burgemeester beslist dat ook in zijn gemeente niveau 4 van kracht is, dus geen markt vandaag en Sinterklaas stuurt zijn kat.
Reputatie 7
Badge +2
Beste Proximus,


Is er kans dat CNBC Europe (de best bekeken economische zender in Europa) ooit eens bij Proximus komt? Kan iemand van de Medewerkers dit intern navragen? De zender zendt naast economie en beurs in de week ook in het weekend golf, andere sporten, documentaires en talkshows uit.


Btw, als er ook meer info is over de onderhandelingen met FOX, dan wil ik dit graag ook weten ;-)


Alvast bedankt.


Mvg


Gezien de zender bij PX nog niet in het aanbod zit, kan je alvast hier volgen: http://oklivetv.com/cnbc-europe-live/
Reputatie 6
Badge +1
Als dit zo doorgaat hebben we binnenkort Proximus TV niet meer nodig. Ik kijk al heel veel zenders die niet in het aanbod zitten via internet.

Reageer