CNBC Europe

  • 18 November 2015
  • 28 reacties
  • 976 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
Beste Proximus,


Is er kans dat CNBC Europe (de best bekeken economische zender in Europa) ooit eens bij Proximus komt? Kan iemand van de Medewerkers dit intern navragen? De zender zendt naast economie en beurs in de week ook in het weekend golf, andere sporten, documentaires en talkshows uit.


Btw, als er ook meer info is over de onderhandelingen met FOX, dan wil ik dit graag ook weten ;-)


Alvast bedankt.


Mvg

28 reacties

Ter info:


zolang de onderhandelingen niet rond zijn met FOX gaan de medewerkers daar geen uitsluitsel of duidelijk antwoord over geven,

al dikwijls het antwoord gelezen op hun sociale netwerken zoals antwoord hier juist onder ⬎ ;-)
Dag Tien,
We zijn blij te vernemen dat je deze zenders wil opgenomen zien in het tv zenderaanbod op Proximus TV.
Voor ons is het belangrijk dat dit onder de juiste voorwaarden gebeurt.Hierbij kijken wij naar verschillende factoren.Eén daarvan is het aantal klanten dat de zender wil bekijken.Daarnaast is de prijs die wij willen betalen voor de zender ook van belang.Op deze manier garanderen wij dat ook jij een zo laag mogelijke prijs betaalt voor het tv-abonnement.
Met Fox zijn de onderhandelingen bezig en we hopen deze zo snel mogelijk positief af te ronden. We houden onze klanten op de hoogte.
Met vriendelijke groeten,
Jos
Reputatie 6
Badge +2
Als Fox ooit in het aanbod zou komen rijst dan de vraag of dat in HD of in SD zal zijn, bij Telenet wordt die zender in ieder geval in HD doorgegeven.
Reputatie 6
Badge +1
Fox zal er wel bijkomen, blijkbaar kijkt er haast niemand naar. Als ze dan toch ooit willen doorbreken in Vlaanderen dan zal de zender bij alle operatoren beschikbaar moeten zijn. Veel is er trouwens niet te zien, kijk maar eens op hun website.


Aan de medewerkers ik wil ook graag CNBC en graag meer HD zenders, NPO HD, BBC HD en BBC First.
Reputatie 7
Badge +6
Ik ben het volledig eens met wwilliamm!ja
en als nu nog Proximus het eens is zijn we er helemaal ja
Reputatie 7
Badge +6
Heb eens gekeken naar de TV gids van Fox, idd een mager beestje: Al net zoveel herhalingen als op de boeketzenders. 90 % dus. Dan maar liever meer deftige zenders in HD.
Fox trekt ook op niets je kan het vergelijken met 13 the streeth steeds het zelfde.4 afleveringen van die serie dan een paar van die serie dan 2 afleveringen van een documentaire 5 afleveringen van die serie en zelden een film.
Welke herhalingen Marleen?
Reputatie 7
Badge +6
Oei, als ik daar een lijst moet van maken, ben ik een WE lang bezig en is er geen plaats meer op het forum. ID is het ergste, daar zenden ze nog de zelfde afleveringen uit als op de dag dat ik een abonnement nam jaren geleden.
Reputatie 6
Badge +1
Tja, al die themazenders, ze worden slechter en slechter. Zenden altijd hetzelfde uit en vaak iets anders dat waar ze oorspronkelijk voor waren. Op MTV zie je haast geen muziek, Travel ook allerlei andere zaken dan reizen, History stelt ook niets meer voor enz. Heb ze allemaal nog omdat ik het Multi boeket gratis in het pack heb. Ik denk dat heel veel van die zenders binnen enkele jaren niet meer bestaan. Er verdwijnt ook een zender, Fashion One, denk niet dat heel veel mensen die zullen missen.


Hopelijk gauw meer HD zenders en dan zenders die mensen willen zien niet die Brolzenders zoals My ZEN, AB3 enz
Reputatie 5
Badge +2
Ik zie veel reacties over FOX, maar hoe zit het nu met CNBC Europe? Kunnen de Medewerkers een antwoord geven over die zender?


De uitleg over de voorwaarden ed wist ik eigenlijk al, maar is geen (duidelijk) antwoord op mijn vraag over CNBC Europe.


Alvast bedankt voor een nieuwe reactie.


Mvg


Ps: volgens de Franstalige Medewerkers van dit forum zijn er onderhandelingen bezig met BFM TV, de Franse nieuwszender die vorige week overal op tv kwam nav de aanslagen.
Reputatie 6
Badge +1
We krijgen er vanaf 15 december weer een geweldige zender bij, PlattelandsTV en nog wel in HD. Daar zijn we als PX klant weer heel blij mee. De zoveelste rommel zender waar niemand zit op te wachten. Maar HD zenders die klanten wel willen die komen er blijkbaar niet.
Beste Tien,
Ik heb navraag gedaan over de zender CNBC Europe aan de bevoegde dienst.
Van zodra ik bericht gekregen heb laat ik het je weten.
Met vriendelijke groeten,
Koen
Reputatie 7
Badge +6
Plattelandstv: voor mij niet gelaten, al was het maar als compensatie voor die verschrikkelijke bruidsjurkenzender TLC. Ze krijgen waarschijnlijk betaald om die zenders door te geven. Allicht zou CNBC Europe geld kosten, maar BFM TV toch ook?


En goede zenders als de NPO's en de BBC's in HD is dat zoveel gevraagd?


Ach ja, dat zou moeten doorgerekend worden aan de klant. Blijkbaar zijn de winstmarges nog niet groot genoeg.verdrietig



Beste Tien,
Ik heb net bericht gekregen en er zijn in de korte toekomst geen plannen voor het toevoegen van de zender CNBC Europe.
Als er nieuwe zenders toegevoegd worden bij het huidig aanbod brengen we al onze klanten meteen op de hoogte.
Met vriendelijke groeten
Koen
Ja Marleen,ik zei ook dat die zender op niets trok omdat je 3 maal of 4 maal dezelfde series achter één krijgt.Maar het is nog niet de taak van die zender om te gaan zien wat 5 anderen maanden geleden al hebben uit ge zonden.Dat is enkel in zijn nadeel en dat zal hij (FOX)vlug merken en zullen desnoods die programma's wel aangepast worden.Waren jullie het niet die op die FOX zaten te roepen?Ik in ieder geval niet want ik heb er nog nooit naar gezien.
@whiliam als je geen rommelzenders wil,ga dan naar een andere operator.Dat vind ik nog altijd de slimste oplossing,want jij weet het altijd beter.Je denkt dan dat er beter zenders zijn elders.En deze zender zit ook bij telenet zoals je weet en is niet slecht.Waarschijnlijk ben jij een egoïst en zie je enkel naar je eigen,en als jij dat een slechte zender vind telt jouw mening voor iedereen.
Reputatie 6
Badge +1
Ken, het is volgens mij niet de bedoeling om op mekaar te gaan schelden. Dat is nergens voor nodig!
Reputatie 5
Badge +2
Beste Koen van de Medewerkers,


Bedankt voor je onderzoek en duidelijk antwoord!


Spijtig, maar in afwachting kunnen we mss straks kijken naar BFM TV (HD) en PlattelandsTV HD ;-)


Mvg
Wiliam heb je ooit als eens een woordenboek of het groene boekje vast ge nomen.En de definitie van het woord schelden op gezocht,dan zal je misschien ooit de betekenis van het woord dat je denkt te weten eens tot jr door dringen.En zal je zien dat ik hier niets verkeerd zeg zoals altijd;Vreemd ook dat ik voor volgende week dan dat ik door Joke was uitgenodigd op de torens als ik hier steeds zit te schelden.Het ben jij die gewoon niet weet wat een woord betekend.Als ik tegen jou zeg dat jij een egoïst bent dan is dit ook zo en egoïst is bij mijn weten nog altijd geen scheldwoord.als je anders liever hebt dat ik ga schelden zeg je het maar?Want ik weet dat jij zo iemand bent die ook graag iemand tegen anderen opzet,vooral mij.Suxes
Welk is dit Tien,is dat een zender of operator?
Van negen op tien ;-))
Dat spelleke ken ik niet.Elsa jij gaat toch ook niet naar proximus?Ik denk dat het toch niet zal doorgaan met die verhoogde terreurdreiging.Maar ik had wel eens graag ge gaan nu. Misschien een volgende keer.Zelf zit ik zonder vervoer.
Reputatie 7
Badge +6
Ach, tegen die tijd is dat mss al opgeheven. Vandaag wel geen metro, wss geen voetbal of concerten, weet zelfs niet of filmzalen open zullen zijn Ook de Proximus centers in Brussel zijn gesloten..verdrietig

Het wordt dus een VODtje vanavond.

Reageer