Cloud login

  • 1 September 2014
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

Ik heb mijn cloud geactiveerd maar ede bevestigings e-mail met mijn voorlopig paswoord heb ik niet ontvangen.

Is waarschijnlijk naar mijn oud e-mail adres gestuurd dat niet meer actief is.

Hoe geraak ik aan een nieuw paswoord?





2 reacties

kunt-u-uw-wachtwoord-voor-belgacom-cloud-wijzigen



  1. surf naar https://www.belgacomcloud.be/" target="_blank (eerst uitloggen als je nog ingelogd bent)
  2. Via de loginpagina selecteert u de link 'Wachtwoord vergeten?'. Het venster 'Uw wachtwoord opnieuw instellen' gaat open.
  3. Geef uw e-mailadres in en klik op Verzenden.
  4. U ontvangt een e-mail waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om uw wachtwoord te vernieuwen.
  5. Als u nog vragen hebt surf naar ? http://support.nl.belgacom.be/app/webforms/ask_PersonalCloud" target="_blank.


Dus in uw geval kies punt 5 waar je uitlegt da je e-mail niet meer actief is


of anders via eva van belgacom door haar een privé bericht te sturen
Betreft BELGACOM CLOUD. Ik kan er NIET in. Eerst moet ik mij inloggen op e-services (DOE IK)


dan moet ik klikken op 'mijn producten', met name Belgacom Cloud (DOE IK OOK)


vervolgens moet ik klikken op 'Nieuw Account Maken' (is mijn gezegd geweest en staat ook op jullie site),


en dat is het probleem 'Nieuw Account Maken' staat er niet vermeld, dus ik kan NIET verder.


Vervolgens als ik mijn PC opstart komt er Belgacom Cloud op mijn scherm, dan vul ik de gegevens in maar toch geeft het aan dat het de verkeerde gegevens zijn.


Ook heb ik al geklikt op 'wachtwoord vergeten' en dan moet ik mijn e-mailadres geven, en staat er vermeld dat ik een mail zou krijgen met een nieuw wachtwoord, MAAR IK KRIJG GEEN MAIL.


Ik heb al gebeld naar de klantendienst en zij zeggen dat is onze bevoegdheid niet, ben al naar de Belgacomwinkel geweest en zij zeggen dat ik moet bellen, dus ik ben gelijk een balletje dat heen en weer gaat.


GELIEVE MIJ EEN OPLOSSING TE GEVEN A.U.B.

Reageer