Beantwoord

Cloud leeg maken met de nieuwste versie van de Cloud

  • 4 January 2017
  • 5 reacties
  • 296 Bekeken

Hallo,

Sinds 7 december 2016 is mijn nieuwe Cloud versie actief. Ik wil mijn Cloud leeg maken, maar dat lukt me niet via het menu van de nieuwe Cloud. Je kan wel bestand na bestand aanvinken en naar de prullenmand verzetten en die dan ledigen. Maar voor bijna 10GB aan bestanden is dat niet te doen.
Weet er iemand hoe het kan met de nieuwe Cloud versie? Iets zoals de CTRL-A functie van de vorige Cloud versie om een select van alle bestanden te doen.

Graag wat hulp. Bedankt!

Groeten,
Paul
icon

Beste antwoord door SamuelD 4 January 2017, 12:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Paul,

Helaas momenteel geen functie zoals de CTRL-A functie , je zal dus handmatig alle files 1 per 1 moeten selecteren

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Samuel,

Bedankt! Op die manier is het haast onmogelijk om te gebruiken. Met de jaarwisseling archiveer ik steeds oude data en start met een nieuw jaar voor de backup op de cloud.
Eén voor één selecteren is niet doenbaar, in mijn geval zijn dat nu 5000 bestanden, die ik wil deleten.
Een "select all" is toch een must voor een iets of wat professioneel backup pakket.

Grtn,
Paul
Reputatie 7
Badge +4
Paul,

Dit is reeds doorgegeven aan de betrokken diensten en hopelijk zal het in de nabije toekomst wel mogelijk worden.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Samuel,

Goed om dat te vernemen. Hopelijk doet Proximus er iets aan om bestanden gelijktijdig te kunnen selecteren in de Cloud.

Grtn,
Paul
Hallo,

Er was toch wat meer aan de hand met mijn Cloud. Met de upgrade naar de nieuwste versie van de Cloud is er toch wat misgelopen met het overzetten van bestanden op de Cloud. Waarbij de volledige mappenstructuur verdwenen was en al mijn bestanden onder de root van de Cloud stonden, in mijn geval zo een 5000 bestanden. Dat was onbegonnen werk om die één voor één te verwijderen. Ik ben er in geslaagd mijn Cloud volledig te ledigen met één bestand op de Cloud met naam C en 6.9GB groot, waarvan ik de oorsprong echt niet begrijp, te verwijderen. Dan een nieuwe backup gedaan en nu is er de mappenstructuur, zoals op mijn lokale harde schijf, wel weer aanwezig op de Cloud. Ja, met een mappenstructuur op de Cloud is het verwijderen van bestanden wel snel gebeurd uiteraard. En dan is een "select all" van bestanden met een CTRL-A functie ook niet meer zo nodig, omdat je dan de mappen zelf kan verwijderen.

Wat mij betreft is dit topic hiermee gesloten.

Grtn,
Paul