Beantwoord

Cloud inloggen

  • 1 december 2017
  • 5 reacties
  • 478 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste,

ik kan sinds geruime tijd al niet meer inloggen op de webpagina van de cloud. De cloudservice zelf werkt normaal laar ik wil de prullenbak ledigen en ik krijg ieder maal de foutmelding 'errorCode=2055' als ik probeer in t eloggen.
dnk bij voorbaat
Franki
icon

Beste antwoord door ThomasP 14 december 2017, 12:16

Ik zie dat na de acties van een medewerker, via privébericht naar Het proximus Team, dit is opgelost. Ik markeer dit bijgevolg als 'opgelost'.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik zie dat na de acties van een medewerker, via privébericht naar Het proximus Team, dit is opgelost. Ik markeer dit bijgevolg als 'opgelost'.
Reputatie 1
Badge
OK Bedankt.
Iemand van Proximus zal je hierbij kunnen verder helpen
indien er op den duur niet gereageerd wordt kun je een privébericht sturen

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 1
Badge
Martin,

Als ik via 'myproximus' probeer naar mijn cloud te gaan krijg ik steevast volgende melding (dat is toch reeds enekel weken dat ik dit probeer) : "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen" !
Ter info: er zijn er nog die dit voor hebben zie o.a. >
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/cloud-41780

Reageer