Vraag

Cloud App op Mac

  • 17 December 2016
  • 0 reacties
  • 111 Bekeken

Na de update naar de Proximus Cloud heb ik paar vragen.
Ik had 30GB in Belgacom Cloud, sync op mijn MAC en zichtbaar in Finder met alle subfolders.
Nu heb ik in de folder "Proximus Cloud" nog steeds mijn subfolders en files maar ook een subfolder "Web". In deze folder vind ik terug al mijn folders en files terug van vroeger en die ook nog steeds in de root van de folder "Proximus Cloud" staan. Wanneer ik de Cloud app - dashboard bekijk bij de tab transfers dan zie ik soms files synchen en soms helemaal niets. En af en toe begint dan toch weer de synch.
Vraag 1: Waarom moet alles nu synchen? Duurt blijkbaar enorm lang, verhit de laptop met SSD enorm, zuigt de batterij leeg dus steeds met stroomkabel en je hebt totaal geen zicht over wat er nog moet gesynch worden
Vraag 2: regelmatig blijft de app hangen, kan niet worden afgesloten met "force quit", enkel via de activity monitor
Vraag 3: Na de initiele update kon ik in Finder nieuwe iconen zien die een status gaven, bvb. oranje. Nu is er niets meer, dus totaal onduidelijk welke files nu waar staan, of nieuwe files nu wel of niet upgeload worden.
Tot slot, ik zit reeds 20 jaar in IT en deze migratie loopt duidelijk mis, zeker in de communicatie. Als antwoord zullen de standaard antwoorden in copy&paste niets bijbrengen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer