Beantwoord

Cloud 100 GB (bestanden uit prullenbak herstellen?)



Toon eerste bericht

144 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Goed dat is alles wat ik wou weten ...
13 dagen hier over doen ...

Ik ben zeer ontevreden over de service van Proximus.
Ik hou mijn hart vast als er nog iets defect gaat wat er dan gaat gebeuren.
De eerste volgende problemen die niet deftig opgelost worden binnen een aanvaardbare tijdspanne, stap ik over naar de concurrent. Laat dat duidelijk zijn.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Andy,
Prima, ik heb dit zojuist uitgevoerd.
Ik wacht daar even op een reactie.
Bedankt voor de opvolging.
mvg Steve.
Reputatie 3
Badge +1
Ik was zaterdag in het Wijnegem shopping center en ben daar ook nog maar eens de Proximus winkel binnen gestapt.
Zoals verwacht konden ze me niet helpen.
(Overigens een half uur voor moeten aanschuiven ...)

De bediende uit de winkel beloofde mij dat er vandaag iemand zou terugbellen om mij te woord te staan.
Tot op heden heeft er vandaag niemand gebeld...
(Zoals steeds het geval is.)

Nog steeds geen oplossing!
Graag een duidelijk antwoord hoe en wanneer dit opgelost wordt?

En een compensatie lijkt me wel op zijn plaats, ik kan mijn cloud bijna een heel maand niet gebruiken, maar dit zal wel aangerekend worden...

Zeer ontevreden momenteel over Proximus!
Reputatie 7
Badge +6
Hey Steve, ik kijk het nog eens na en vraag het ook even na bij mijn collega bij wie de case in behandeling is. Ik hoop je snel hierover meer info te geven.

Edit: Het zit momenteel in behandeling bij onze ingenieurs. Zij zijn dit aan het nakijken. Zodra we feedback ontvangen hebben laten we je iets weten.
Reputatie 3
Badge +1
Dit zou volgens mij Samuel zijn, hij zou me contacteren zodra hij meer info heeft.
Maar dit is al dagen geleden ...
Reputatie 7
Badge +6
Klopt, Samuel volgt dit persoonlijk voor je op. Hij heeft dit laatst doorgestuurd naar onze ingenieurs welke op hun beurt dit verder aan het nakijken zijn. Mijn excuses voor de vertraging.
Reputatie 3
Badge +1
En wat zijn de verdere verwachtingen? Want zo kan dit natuurlijk erg lang blijven duren?
Graag duidelijke communicatie.
Een heleboel ergernissen en frustratie zou al kunnen voorkomen worden als er meer feedback is naar de klant wat er gebeurt. Nu lijkt het alsof er niets mee gedaan wordt ...

Plus waar kan ik terecht voor een eventuele compensatie?
Reputatie 3
Badge +1
Weer een dag verder ... .
Hoelang gaat dat wachten nog duren?
Reputatie 3
Badge +1
Graag vandaag een duidelijke reactie!
Ik heb lang genoeg geduld gehad...
Ik wens hiervoor ook telefonisch gecontacteerd te worden.
Graag dit asap regelen.
Reputatie 3
Badge +1
Met reacties "zoals mijn collega's reeds gemeld hebben ben ik niets..."
Dit duurt nu al veel te lang.

Kom eens met concrete informatie! Ik kan mij heel moeilijk voorstellen dat dit zo lang hoort te duren.
Ik kan al heel de maand mijn cloud niet gebruiken en ik heb mijn bestanden DRINGEND nodig !

De deadline is voor mij maandagavond 5 juni.
Indien ik dan geen reactie en telefonisch opgebeld ben door Proximus + compenstatie, zet ik alles in het werk om over te stappen naar een andere provider.

Dit is niet meer redelijk.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Sabineb,
Dat kan best zo zijn, maar daar heb ik als klant geen boodschap aan.
Dat is jullie interne keuken, mijn aanspreekpunt is Proximus.
De deadline blijft dezelfde.
Ik hoop echter dat het zo ver niet moet komen.
mvg
Reputatie 3
Badge +1
Deadline is voorbij! Ik verwacht een antwoord?

Jullie hebben tijd genoeg gekregen... En wat met de volgende factuur die er aan komt, ik verwacht hiervoor een compensatie, aangezien het al 1 maand plat ligt !

Zorg er voor dat ik vandaag nog telefonisch gecontacteerd wordt over deze problematiek.
Reputatie 3
Badge +1
Dat verhaal hoor ik al 1 maand...
Dit is geen voldoende antwoord meer!

En graag antwoord op alles, in plaats van te ontwijken of botweg niet te antwoordden op mijn vraag.
Wat met mijn factuur? Hiervoor kan al een compensatie gemaakt worden ...
Opnieuw, ik wens hiervoor vandaag over gecontacteerd te worden.

Welke stappen heeft Proximus ondernomen om dit probleem op te lossen ipv te wachten?
Ik neem aan dat Proximus ook in actie kan schieten ipv te wachten?
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Jimmy,

Graag het nodige doen zodat de Klantendienst mij hierover vandaag telefonisch kan contacteren mbt een compensatie.
De nieuwe factuur komt er binnenkort aan, en dit zal hiervoor moeten aangepast worden.

mvg Steve.
Reputatie 3
Badge +1
Jimmy,
Kan ik er op rekenen dat ik vandaag door de Klantendienst teruggebeld wordt?
Graag bevestiging.
Reputatie 3
Badge +1
Weer een week verder?
Is er nog geen nieuws ... ?

Bovendien ben ik donderdag 8 juni in de proximus winkel te proximus langs geweest, daar heeft men beloofd dat mij men vrijdag 9 juni om 10 uur ging opbellen.
Dit is weer niet gebeurt.

S'avonds kreeg ik echter wel een sms dat ik niet bereikbaar was?
Maar bij het terugbellen kan ik weer niet geholpen worden.

Desondanks de compensatie, blijft het overdreven hoe lang het duurt en hoe de communicatie erg slecht verloopt, voor een oplossing te bekomen?
Reputatie 3
Badge +1
En is er een reactie? Moet ik hier nu echt constant blijven achter vragen?
Kan dit met spoed opgevolgd worden of iets aan gedaan worden?

Ik heb hier al heel erg veel tijd moeten insteken en het is echt niet meer oké dat dit meer als 1 maand aan het duren is!
Reputatie 7
Badge +4
wij hebben nog geen antwoord gekregen van onze cloud team.
Reputatie 3
Badge +1
Dat antwoord hoor ik al ruim 1 maand? U begrijpt hopelijk toch dat dat antwoord niet meer voldoende is?

Wat wordt er gedaan om een antwoord te bekomen?
Enkel een mail (door)sturen is niet voldoende ...

Desondanks de compensatie, begrijp ik dit echt niet ...

Reageer