Beantwoord

Cloud 100 GB (bestanden uit prullenbak herstellen?)



Toon eerste bericht

144 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Verder nog een update en geef ik nog maar eens feedback, in de hoop dat er wat mee gedaan wordt.

Gisteren nog maar eens zelf gebeld naar Proximus.

4x

1ste keer:
Krijg iemand aan de lijn, is niet op de hoogte, wordt doorverbonden (vrij lang in wacht moeten staan).

2de keer:
Een zeer arrogante onprofessionele persoon, die mij uiteindelijk in wacht plaatst, enkele minuten in wacht sta en de verbinding wordt verbroken.
Ik krijg telkens de uitleg, we maken een case aan dat een telefonische support 2de lijn u terug gaat bellen.
Ik geef aan dat ik het hier niet mee eens ben, dat dit mij al zoveel keer beloofd is en ik gewoon niet terug wordt gebeld.
De proximus werknemer schiet in de verdediging en geeft aan dat deze stap nog nooit gemaakt is. Waarop ik weer aangeef dat toch wel zeer vreemd is en dat ik dit verhaal al 6 tal keer gehoord heb, en mij al 6 tal keer beloofd is dat men gaat terugbellen. De proximus werknemer zegt dat dit niet klopt. En zegt letterlijk: "meneer u wilt niet geholpen worden en er is niets mis met proximus." Ik probeer mijn uitleg te doen, waardoor het gesprek escaleerd naar totale onzin zoals: ik ga mijn collega's niet afschieten ... enzovoort.
Uiteindelijk geef ik aan dat ik wil doorverbonden met iemand anders en niet meer met deze persoon wens te spreken.
De persoon plaats mij in wacht waar de verbinding verbroken wordt.

3de keer bel ik nog eens terug:
Ik krijg weer iemand aan de lijn die niet op de hoogte is en deze verbind mij opnieuw door waarna ik vrij snel een technische persoon aan de lijn krijg.
Deze persoon was duidelijk ervaren en luisterde en antwoordde goed op mijn vragen.
Heeft opnieuw verschillende informatie opgevraagd, een nieuwe case gemaakt met dossier nummer en alle problemen in vermeld (waar ik onmiddellijk ook een mail had ontvangen van het nieuwe dossier nummer, dat was bij collega's zelden of niet het geval).
Deze persoon heeft mij zeer goed en correct geholpen en heeft mij ook contactgegevens bezorgd van de ombudsdienst, welke ik nog zal contacteren met het volledige verhaal.
Tenslotte heeft deze persoon mij doorverbonden met de administratie voor een nieuwe compensatie.

Opnieuw is er een compensatie voor mij toegekend.
3 maanden cloud wordt gecrediteerd.
+ 12 maanden krijg ik een korting op mijn toekomstige factuur.

(Kort:
De laatste 2 werknemers waren zeer correct en ervaren.
Het valt toch wel op dat er behoorlijk wat verschil zit in de proximus medewerkers.
De ene helft is zeer arrogant en onprofessioneel en heeft totaal geen kennis, waar het meermaals gebeurt dat de telefoon gewoon wordt verbroken.

De andere helft is zeer professioneel, weet waarover ze praten of doen op zijn minst de moeite om mee een oplossing te zoeken en communiceert hier duidelijk over.

Misschien intern toch eens bekijken want dit is zeer frustrerend, en als ik zo rond kijk op het forum en hoor bij vrienden en collega's, ben ik niet de enige persoon met deze mening ...

Het nieuwe dossiernummer = 29847479
Men zou mij hier opnieuw over contacteren.
Ik wacht weer even af.

Mogelijk zou het opgelost zijn, maar dit kan ik dus niet testen, aangezien mijn cloud oplossing nu helemaal niet werkt...
Reputatie 3
Badge +1
Ik kan nog steeds niet aanmelden op mijn cloud ...
Wordt hier nog naar gekeken? Of moet ik weer 100 keer bellen? en 2 maanden wachten?

Opvolging ...
Graag feedback van het onderzoek dat Jonathandr claimt?
Reputatie 3
Badge +1
En wanneer volgt die feedback? Weer 2 dagen verder.
Gewoon schandalig en abnormaal 2 maanden dat dit al niet werkt !!!

Proximus service trekt op niets!
Reputatie 3
Badge +1
Ik ging teruggebeld worden, ook weer een week verder, nog steeds niets ...
Reputatie 3
Badge +1
Erg fijn dit, en niet eens een reactie meer hier...

Ik heb hier geen begrip meer voor, echt niet !

Klacht bij test aankoop en ombuds dienst telecom zijn ingediend.
Reputatie 3
Badge +1
Niet alleen aan de telefoon, maar zelfs via het forum wordt je ook al genegeerd.
Top bezig Proximus, ben benieuwd of alle klanten zo behandeld worden?

Door het probleem te negeren wordt het zeker niet opgelost (3de maand gaat van start hé!)
Is dit nog normaal?
Reputatie 3
Badge +1
Ik wacht nu al 2 maanden op een antwoord.
3de maand gaat in ...
Reputatie 3
Badge +1
En we wachten...

Ik zou toch wel graag eens een detail hebben van de werkzaamheden die jullie uitgevoerd hebben.
Zal een korte lijst zijn, want volgens mij gebeurt er juist niets.
Die werkzaamheden lijst tonen moet niet moeilijk zijn, want alles wordt (volgens uw medewerkers) in jullie onfeilbaar systeem geplaatst.
Dus plaats die werkzaamheden maar eens hier op het forum, zodat ik kan zien wat er gebeurt is.

Proximus = een bende prutsers.
Ik ben echt van zin om alles op te zeggen, want ik ben er helemaal klaar mee.

Ontwijk deze vraag maar weer, ik verwacht niet eens meer een antwoord.

Ik denk dat ik mijn factuur de komende 3 maanden niet zal betalen, ik denk dat ik dan wel vlug reactie krijg.


Is het probleem nog wel degelijk in behandeling?
Reputatie 3
Badge +1
Kim, dit hoor ik nu al voor + 2 maanden ... dit is niet serieus.
Er mag echt wel eens op mijn vragen geantwoord worden, ipv te ontwijken.
Op deze manier is het volgend jaar nog niet opgelost.
Abnormaal.
Ik zeg het, ik betaal mijn facturen ook 3 maanden niet en antwoord ook altijd het is in behandeling?
Wacht Proximus zolang op een betaling.

Maar wel een factuur verplicht op domiciliëring zetten, want dit gaat niet anders.
Allemaal goed en wel, maar dan verwacht ik dat de diensten werken.
Er kan altijd een technisch probleem zijn, maar dit gaat er over.

Zal ik een factuur opsturen van mijn zaak voor de gemaakte kosten en geïnvesteerde tijd.
+ bestanden die niet toegankelijk zijn, mijn boekhouding moet hoognodig ingegeven worden!
Ik kan hier echt niet meer mee lachen.

Bovendien trekt de service echt op niets en zijn de telefonische opperatoren stuk voor stuk onbekwaam, onvriendelijk tot sommige zelfs arrogant.
Reputatie 3
Badge +1
En mijn vraag van het detail was serieus:
Ik wil dat hier een detail van jullie werkzaamheden geplaatst wordt, ik wil wel eens graag weten welke acties jullie al ondernomen hebben...
Dus ? mijn vraag niet ontwijken en graag antwoord!
Ik denk na al deze tijd dat ik wel het recht heb om te weten heb wat er zogezegd gebeurt is achter de schermen, want ik heb het idee dat er niets mee gedaan wordt.
Reputatie 3
Badge +1
IK VERWACHT EEN ANTWOORD!
Reputatie 3
Badge +1
Proficiat met mijn vragen allemaal professioneel te negeren hoor.
Lees misschien mijn vorige post, ipv gewoon dom te antwoorden.

En jullie plaat blijft hangen ...

IPV te wachten onderneem actie, doe iets meer als gewoon te WACHTEN.
Reputatie 3
Badge +1
Zo spoedig mogelijk, wat is dat ? Dit jaar nog? Volgend jaar.
Weer verschillende dagen verder.
Gewoon absurd, en niets antwoord dat ik krijg.
Reken er maar op dat proximus ook mag wachten op de betaling van de facturen, tot dit opgelost is.
En als het opgelost is, wacht ik ook 3 maanden met betalen.
Omgekeerd zal ik dit kunnen hard maken, gewoon schandalig!
Reputatie 3
Badge +1
UPDATE ...
Echt beu dit.
Reputatie 3
Badge +1
Als er op een ander bericht gereageerd wordt, kan er op mijn bericht ook gereageerd worden?
Je zou denken na al die tijd (al vanaf 2 mei geen werkende cloud!!!) er wel spoed of moeite gedaan wordt;
NIET DUS.

IK BEN HET KOTSBEU!
Is dit nog normaal?

Hoeveel keer moet ik nog bellen en doen?
Reputatie 3
Badge +1
Kan er niet eens een termijn gegeven worden?
Zou wel mogen ondertussen.

IK EIS OP ZIJN MINST EEN DEADLINE.
KOTSBEU
SCHANDALIG PROXIMUS!
Reputatie 3
Badge +1
Heel triest dat er niet eens de moeite meer gedaan wordt om te reageren!
WAAR BLIJFT MIJN ANTWOORD?
of nog beter waar blijft mijn oplossing?
En kom niet af met, we wachten op feedback, want ik wacht al sinds 2 mei !
Reputatie 3
Badge +1
Wordt ik nu echt genegeerd?
ANTWOORD.
triestig
Reputatie 3
Badge +1
Waar blijft een reactie?

Klacht met alle details wordt online gezet op diversen sites (test aankoop), Facebook, klachten.nl, ombudsdienst, ik ben het echt beu!
Reputatie 3
Badge +1
Echt erg dat er niet eens meer gereageerd wordt !

Top werk Proximus, echt triest.

Denken jullie als jullie het probleem negeren, bestaat het niet meer?
Reputatie 3
Badge +1
klacht staat online en zichtbaar op test aankoop, zoals gezegd de rest volgt nog!
https://www.test-aankoop.be/klagen/mijn-klachten/uw-klacht?referenceid=CPTBE00212741-20
Reputatie 3
Badge +1
Beste Sabineb,

Ik ben het hier eigenlijk helemaal niet mee eens. Of daar nu een externe partij tussen zit of niet, dat is niet mijn probleem.
Proximus verkoopt de dienst, dus Proximus is ook verantwoordelijk.
Het is gemakkelijk om af te schuiven hé.
Het zal dan ook van Synchronoss afhangen of ik mijn factuur betaal of niet? Maar zo gaat dat niet hé.

Bovendien mag er na al die tijd wel een effort gedaan worden van Proximus en een opvolging naar Synchronoss toe...
maar goed niet dat mijn geklaag iets gaat veranderen. Dit heb ik al lang opgegeven.

Ik reken er op dat de cloud niet aangerekend wordt op mijn volgende facturen tot dat dit opgelost is.
Ik heb geen zin om hier ook verschillende keren te voor moeten bellen.
Anders zal ik eens een factuurtje sturen naar Proximus voor mijn tijd...
En dan zwijg ik nog over de problemen die ik heb gehad en het extra werk doordat ik niet bij mijn bestanden kan.

DUS: ik ontvang graag VANDAAG een bevestiging via e-mail, want telefonisch heb ik geen bewijs, dat de cloud dienst voor de volgende facturen niet aangerekend worden !

Bovendien ontvang ik wel een e-mail dat ik spoedig gecontacteerd wordt door Proximus, maar een week later, zoals gewoonlijk geen telefoon!


Ik wil het op zich nog begrijpen dat jullie afhangen van Synchronoss, maar jullie eigen opvolging en beloftes trekken ook op niets, er wordt niet gedaan wat er beloofd of gezegd wordt.
En dat ligt echt wel aan Proximus zelf.
Bovendien denk ik dat er intern echt wel eens mag gekeken worden naar jullie call-medewerkers.
Een telefoon gewoon inleggen, geen kennis, onbeschoft aan de telefoon, gebeurt meermaals.

Ik ben zeer ontevreden over de dienstverlening!
Bovendien ben ik ondertussen aan het uitkijken naar een andere provider.
Reputatie 3
Badge +1
AntonellaD,

Ik hoor het jullie graag zeggen dit wordt er voor u gedaan, de korting is geactiveerd, ...
Toch moet ik weer vaststellen dat OOK dit weer niet in orde is.
In mijn huidige factuur worden de cloud - kosten aangerekend.

Dat de cloud niet werkt is één ding, maar dat Proximus zelfs niet in staat is om een correcte factuur op te maken ...
Ik stel mij toch serieus vragen bij de werking en de bekwaamheid van de medewerkers van Proximus ...

Weer heb ik moet bellen, in wacht gestaan naar de Klantendienst om een nieuwe factuur op te vragen!
Dit heb ik ondertussen zelf maar weer in orde laten brengen.
Robin van de Klantendienst verzekerde mij dat de nieuwe factuur opgestuurd wordt, met de cloud-kosten in mindering gebracht.

Kan er werkelijk niets goed lopen?
Toch erg dit ...

Neem het maar op in jullie dossier, om daarna er toch niets mee te doen.

Ook even gecontroleerd bij Robin:
Uiteraard over de cloud, het is nog steeds in behandeling.
Ik had niet anders verwacht ...
Reputatie 3
Badge +1
Niet eens een reactie, ... Top Proximus echt.
Excuses lijkt me op zijn plaats, ook voor dit.
Nogmaals jullie service is gewoonweg triest!
Nul komma nul vertrouwen heb ik nog in Proximus.
Reputatie 3
Badge +1
Ik quote nogmaals opnieuw, aangezien zoals gewoonlijk niet op de inhoud gereageerd wordt:

"Bovendien ontvang ik wel een e-mail dat ik spoedig gecontacteerd wordt door Proximus, maar een week later, zoals gewoonlijk geen telefoon!

Ik wil het op zich nog begrijpen dat jullie afhangen van Synchronoss, maar jullie eigen opvolging en beloftes trekken ook op niets, er wordt niet gedaan wat er beloofd of gezegd wordt.
En dat ligt echt wel aan Proximus zelf.
Bovendien denk ik dat er intern echt wel eens mag gekeken worden naar jullie call-medewerkers.
Een telefoon gewoon inleggen, geen kennis, onbeschoft aan de telefoon, gebeurt meermaals.

Ik ben zeer ontevreden over de dienstverlening!


Wat wordt hiermee gedaan? Krijg ik hier nog een antwoord op of gaan jullie dat ook verder negeren?
Wanneer contacteert iemand van Proximus mij met een deftige uitleg?

Reageer