Beantwoord

Cloud 100 GB (bestanden uit prullenbak herstellen?)



Toon eerste bericht

144 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Steve,

Je dossier is nog steeds in behandeling, Samuel zal je terug contacteren wanneer hij meer info heeft.

Het is normaal dat je telefonisch niet kon verder geholpen worden, cloud support is enkel via mail. Je kan antwoorden op de mail van Samuel als je meer info wil, of gewoon even afwachten tot hij jou terug mailt.

Mvg,

Kim
Reputatie 3
Badge +1
Mijn dossier is al bijna 3 weken in behandeling en al die tijd heb ik een afwachtende houding aangenomen ...
Op deze manier kan dit nog erg lang duren.

Het kan best normaal zijn dat er telefonisch daar geen support bestaat voor de cloud, toch verkopen jullie een dienst waarvoor ik maandelijks betaal.
Deze dienst werkt niet, dus moet ik hiermee geholpen worden.

Maar goed deze discussie ga ik hier niet voeren, heeft overigens ook geen zin.

Ik wens een oplossing voor mijn probleem, ik geef het nog even tijd, maar dit kan niet blijven aanslepen ... .
Reputatie 7
Badge +6
Steve, momenteel zijn we aan het wachten op feedback van onze ingenieurs. Ik kan je dus nog niet meer info geven. Zodra we feedback ontvangen hebben laten we je iets weten. Ik hoop dan meer concrete info te hebben alsook een oplossing.
Voor de compensatie kunnen we dit bekijken zodra dit is opgelost. Je hoeft hiervoor geen andere dienst meer te contacteren.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Steve, zoals mijn collega's reeds hebben gemeld heb ik de problemen die je hebt doorgegeven aan de betrokken dienst, deze hebben een dossier opgestart om na te gaan wat de oorzaak is van het probleem dat je hebt, helaas heb ik hierover nog niet meer nieuws ontvangen, ik heb alvast nog maals gevraagd om zo spoedig mogelijk een status update hiervan te krijgen, van zodra ik een antwoord krijg laat ik het zeker hier weten, ik hoop alvast dat ik je hier snel een nieuwe status kan bezorgen.
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

We namen notie van uw deadline..

maar ook wij zijn gebonden aan feedback van synchronos, de firma die deze cloud server beheerd en zoals mijn collega al vermeldde dringen we constant aan op feedback.
Reputatie 6
Badge +3
Wij wachten nog op een antwoord en kunnen nog niet meer info geven.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Steve,

Ik heb momenteel nog geen antwoord gekregen maar heb een mail gestuurd naar mijn college die ermee bezig is. Ik hoop snel meer info te kunnen geven.

Wat betreft facruratie moet ik je vraag doorsturen naar onze klantendienst.
Reputatie 3
Badge +1
Ter info:
Zojuist teruggebeld door de Klantendienst van Proximus, en er werd reeds een compensatie toegekend (creditnota) voor de volgende factuur.
Waarvoor dank.

Ik wacht nog even verder af op een oplossing voor mijn probleem mbt cloud.
Reputatie 5
Badge +4
Dag Steve,

ik heb zonet een mail gestuurd naar ons Cloud-team om dit even na te kijken en jouw vraag te beantwoorden.

Mvg,

AndyM
Reputatie 3
Badge +1
Wanneer komt er een antwoord?
Meer als enkel een mail sturen gebeurt er niet door jullie...
Reputatie 3
Badge +1
Zojuist nog eens gebeld met de klantendienst waar ik een uiterst onprofessionele man aan de lijn kreeg die het gesprek gewoon heeft ingehaakt.
Dit is niet meer normaal!
Uit respect zal ik zijn naam hier niet posten. Echter wel op te vragen.

Mooie manier van werken bij Proximus.
Reputatie 3
Badge +1
2 keer ingegooid via de telefoon. De beste man zou al reeds 15 jaar werken en ervaring hebben. Valt er allesins niet te merken ...

Een grote klucht dit...
Reputatie 3
Badge +1
Op dit moment aan de lijn met een andere medewerker van een andere niet technische dienst. Die mij tot op heden zeer goed verder helpt en mee zoekt naar een oplossing... veel informatie vraagt en mij gaat doorverbinden.

Ik hou jullie op de hoogte want de goede dingen deel ik ook...
Reputatie 3
Badge +1
Prive bericht met details verstuurd .
Reputatie 6
Badge +3
Bedankt voor je bericht,

Het is goed ontvangen. We gaan het verder opvolgen en sturen de collega dan bij waar nodig.

Alvast bedankt voor ons dit te laten weten.

Mvg,

Jimmy
Reputatie 3
Badge +1
Er heeft mij vrijdag iemand opgebeld, maar dit was géén expert ...
Teleurstellend (alweer).

De persoon belde mij op om te zeggen dat hij niet op de hoogte was en dat er mij maandag opnieuw iemand zal contacteren.
Ik wacht af.

En @Jimmy O: ik had ondertussen hier toch ook al een hulp verwacht, naar jullie zeggen is er contact opgenomen met de externe partij voor de cloud, maar tot op heden is er nog altijd geen reactie?
Wat wordt hier aan gedaan? Is er opvolging?
Reputatie 3
Badge +1
Nog geen telefoon gehad ...

Ik wil concreet en duidelijk een antwoord krijgen, wie en wanneer mij gaat opbellen.
En ik wil hier op het forum ook een duidelijk antwoord, en niet ontwijkend (zoals hier altijd al geweest is) wat hier wordt aan gedaan? Is er opvolging? Niet het standaard antwoord: we hebben uw vraag doorgestuurd, want dit hoor ik al sinds begin mei...
Dit is toch niet meer normaal?

Heel dit gedoe is enorm frustrerend!

Ik heb mijn bestanden erg dringend nodig ondertussen !
Ik denk dat het ondertussen wel meer op zijn plaats is om hier spoed achter te zetten en mij deze bestanden te bezorgen.



Ik geef een nieuwe deadline tot aanstaande vrijdag 23 juni, en dan ben ik nog heel erg vriendelijk.
Indien dit dan niet in orde is, zal ik toch echt wel een overstap maken naar de concurrent, want dan heb ik toch meer als lang genoeg geduld gehad denk ik zo.
Reputatie 3
Badge +1
Ja en dat hoor ik 1.5 maand...
Kan hier niets anders aan gedaan worden?
Kan ik deze dienst zelf contacteren?
Enkel een mailtje doorsturen is niet meer voldoende. Er moeten andere stappen ondernomen worden.
Ik vind dit niet meer normaal...
Reputatie 3
Badge +1
Worden alle klanten zo behandeld?

Gisteren zelf nog maar eens naar de Klantendienst gebeld, aangezien ik WEERAL niet opgebeld ben, zoals thans wel afgesproken was met de zogenaamde Expert afgelopen weekend.

1ste keer: medewerker aan de lijn, lijn ingegooid.
2de keer: met een mevrouw in gesprek, heel mijn uitleg voor de zoveelste keer opnieuw gedaan, ik wordt in wacht geplaatst, kom bij een andere mevrouw aan de lijn (weet van niets).
3de keer: Uitleg terug helemaal opnieuw aan de nieuwe mevrouw, beweerd dat het over de iCloud gaat van Apple, ik druk uit dat ik hieraan twijfel, maar volg toch heel het verhaal. Volgens haar moet ik apple support opbellen.
4de keer: wordt nog eens doorverbonden naar een andere dienst voor een 2de compensatie, deze meneer bevestigd mijn twijfels, ik moet niet bij apple support zijn. Deze meneer raad mij aan op de 0800 22 500 op te bellen, tijdens de kantoor uren.

Dus, ik bel bovenvermelde nummer nog maar eens ASAP op en laat mijn bevindingen weten.

[b]Dit is werkelijk schandalig !
Bovendien wordt hier op het forum inhoudelijk niet gereageerd!

[b]Ten slotte wens ik opnieuw gecompenseerd te worden voor de toekomstige factuur de cloud kosten, opnieuw een compensatie aangezien alle last en moeite, en de meerdere telefoons van telkens ca. 1 uur
Hier zijn al ettelijke uren, en frustraties ingekropen en het probleem is nog altijd niet opgelost, dat al sinds 2 mei bestaat (eerste keer bezoek Proximus Turnhout).

Ik wordt graag opnieuw vandaag opgebeld door een administratie afdeling om een compensatie te bespreken.
De persoon gisteren aan de lijn gaf aan dat ik de compensatie moest aanvragen zodra ik mij nieuwe factuur kreeg, maar vorige keer heb ik ook apart een compensatie gekregen. Echter was deze man niet van de administratie, maar van de technische dient.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb echt niet de indruk dat in onderzoek is ...
1,5 maand lang?

Die zodra we meer info hebben, neem ik geen vrede meer mee.

Mijn vraag blijft dezelfde, zorg er maar voor:
Ik word graag opnieuw vandaag opgebeld door een administratie afdeling om een compensatie te bespreken.
De persoon gisteren aan de lijn gaf aan dat ik de compensatie moest aanvragen zodra ik mij nieuwe factuur kreeg, maar vorige keer heb ik ook apart een compensatie gekregen. Echter was deze man niet van de administratie, maar van de technische dient.
Reputatie 3
Badge +1
Kan iemand mij ASAP contacteren?

Graag de technische dienst van 0800 22 500?
& De bevoegde dienst voor dossier 29812385 te bespreken?

Ik verwacht dat morgen mijn probleem opgelost is (we zijn ondertussen +1.5 maand !!!)
Reputatie 3
Badge +1
Nu werkt de cloud helemaal niet meer.
Bij het aanmelden krijg ik de melding:
Er is iets fout gegaan probeer later opnieuw.

Ik verwacht vandaag telefoon van de twee bovenstaande diensten, doe het nodige!
Reputatie 3
Badge +1
GRAAG ONMIDDELLIJK ANTWOORD OP MIJN 2 BOVENSTAANDE POSTEN!
Er worden andere forumberichten beantwoord, mijn vraag staat al weken open en er gebeurt gewoon niets.
Als ik de factuur niet betaal, dan krijg ik toch snel reactie ...
Reputatie 3
Badge +1
RobrechtB, Lees tegoed, dat is niet mijn vraag.
Zoals altijd worden mijn vragen genegeerd.
En ik ben jullie standaard antwoord en gedrag BEU.

En in plaats van te wachten zou er beter wat gedaan worden? Contacteer zelf de dienst, zit achter hun veren?
Wat wel mag na 1.5 maand?
Gewoon wachten, dan is het volgend jaar nog niet opgelost.
Of nog beter, breng mij in rechtstreeks contact met die dienst, ik vraag en zal het zelf wel opvolgen, wat dat lukt jullie blijkbaar ook niet.

Bovendien WACHT ik al + 1.5 maand, dat is niet meer normaal !

Omdat het blijkbaar moeilijk is om een bericht te lezen, herhaal ik het nog eens!
Kan iemand mij ASAP (LEES VANDAAG NOG) contacteren?

Graag de technische dienst van 0800 22 500?
& De bevoegde dienst voor dossier 29812385 te bespreken?


Duidelijk ?
Reputatie 3
Badge +1
Hallo TomasP,

Helaas geen succes, ik kan sinds een aantal dagen niet meer aanmelden op de cloud.

Ik krijg de melding:
"Er is iets misgegaan. Wacht enkele minuten en probeer het opnieuw. (code:2055)".
Kan hier naar gekeken worden aub?

mvg Steve.

Reageer