Beantwoord

Cloud 100 GB (bestanden uit prullenbak herstellen?)



Toon eerste bericht

144 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hi

Allereerst nogmaals ons excuses voor de problemen die je nog steeds ondervindt.
We doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk in orde te krijgen maar wachten momenteel nog steeds op de feedback en oplossing van Synchronoss.
Van zodra we meer info hebben ontvangen zullen we deze ook zeker aan je communiceren.
mvg

Jonathan
Reputatie 6
Badge +3
We kunnen momenteel niet meer info geven als we deze nog niet gekregen hebben.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Steve,

Hieronder is je laatste post.

We kunnen meedelen dat we voor jou case we een dossier hebben geopend en wachten op een antwoord. Er zijn zeker geen algemene problemen.

Deze persoon wist mij te vertellen dat de cloud-problematiek eind september opgelost zou zijn.
En dat men nog druk bezig was hiermee.
Blijkbaar zijn er meerdere gelijkaardige klachten.

We wachten nog even af...

Als één persoon deze informatie kan bezorgen, waarom kan dat dan niet gewoon hierop geplaatst worden of effectief gecommuniceerd worden ...
Reputatie 3
Badge +1
@Jimmy: Nu blijft het weer stil hé? Frustrerend.
Reputatie 3
Badge +1
@Jimmy / PROXIMUS: geef eens een goede reden waarom dit dan genegeerd wordt?
Reputatie 3
Badge +1
Triest,... niet goed bezig Proximus.
Reputatie 6
Badge +1
Op dezelfde weg?
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/mobilus-40535
Reputatie 7
Badge +4
We hebben je een paar weken geleden reeds gezegd dat het tegen eind september zal opgelost worden. Jammer genoeg is de oplossing er momenteel nog niet, ik vrees dat er nog een beetje meer geduld zal nodig zijn.

Groeten,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
Het enige wat je zei is dat je een antwoord verwacht, en je stuurt het bericht in een forum post over cloud, ik ga er dan ook vanuit dat je daarover antwoord wil, zonder extra info erbij is het nogal moeilijk voor ons om te weten dat je niet effectief een antwoord verwacht over je cloud probleem. Kan je een privé bericht sturen naar het Proximus team met je concrete probleem over je facturatie en beloftes ed?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Als we concrete vragen hebben, zullen we deze met alle plezier beantwoorden.

Groeten,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
Kan je mij concreet zeggen met welke factuur je problemen hebt of wat er juist misloopt met je factuur? Welke beloftes werden precies gemaakt die niet zijn nagekomen?

Voor je klachten over medewerkers, weet je nog wie je aan de lijn had of wanneer je die personen precies aan de lijn had? Indien je mij tijdstip van de oproep en het nummer waarvan je belde kan geven, kan ik dit laten opzoeken en er een klacht voor indienen. Graag ook per oproep een beetje uitleg van wat er juist fout liep, zodat we gerichte feedback kunnen geven. Ik kan niet zomaar ad random klachten gaan indienen voor al je oproepen zeker niet omdat ik hier ook berichten van jou lees over goeie klantencontacten.

Als je mij nog eens concrete info kan sturen over alle problemen die je momenteel nog hebt, en alle vragen waarop je geen antwoord kreeg, kan ik je hiermee verder helpen.
Reputatie 3
Badge +1
KimB, ik heb het even gelaten voor wat het is, ik heb al deze info meermaals doorgegeven.

Opnieuw stel ik vast dat beloften niet na gekomen worden, en het is te gek voor woorden, wetende dat mijn probleem als sinds begin mei bestaat!

Eind september ging alles in orde zijn en ging ik gecontacteerd worden.
Ondertussen zijn we Oktober en ra ra ra geen nieuws ontvangen, en mijn cloud dienst werkt nog steeds niet !
Eigenlijk geen verrassing want dit had ik gewoon verwacht.

Ik denk dat ik lang genoeg geduld heb gehad, niet waar!?

Ik wil dat dat de cloud dienst 100 GB met onmiddellijke ingang geannuleerd wordt.
Ik heb geen zin meer om hier nog meer tijd in te steken.

Graag een bevestiging van de uitschrijving van de cloud dienst!
Ik reken er op dat de andere diensten blijven werken zoals ze nu werken, want daar moet je bij Proximus ook al schrik voor hebben als je vraagt om een aanpassing...
Reputatie 6
Badge +3
Steve, Ik heb daarnet je cloud-dienst stopgezet. Vriendelijke groeten Jan
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik had gezien dat er op de factuur 6744105518 van 9/10/17 nog 0,19EUR was aangerekend tot de datum van opzeg.

Ik heb deze gecrediteerd via 6793636146 en u mag dan gewoon het verschil overschrijven van 65,94EUR met de huidige mededeling.

Groetjes,

Joël
Reputatie 7
Badge +4
Dag Steve,

Wij wachten nog altijd op Synchronoss. Zei gaan en fix uitvoeren maar ze kunnen ons nog niet zeggen wanneer deze precies zal worden uitgevoerd.

En collega van de klantendienst zal nog een antwoord geven op je eerste vraag.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Steve,

Je hebt momenteel een korting lopen van 3 euro voor gedurende 12 maanden (startdatum 01/07/2017).

Groetjes,

Aziz
Reputatie 5
Badge +4
Steve-bitstudio,
Probeer je te herstellen via de outlook of via de skynet webmail?

Indien je dit doet via de webmail: Ik kan niet onmiddellijk de optie herstellen terugvinden. Ik zie wel een icoon "Verplaasten".

Het is dus wel mogelijk om een mail in de prullenbak te verplaatsen maar herstellen niet.

Indien je dit doet via outlook of andere mail programma, dan heb ik helaas weinig info voor je

Mvg,

AndyM
Reputatie 3
Badge +1
Hallo AndyM,
Dank voor u snelle reactie.
Maar het gaat niet over de e-mail of webmail, uw oplossing/antwoord is hier dus niet relevant.
Het gaat namelijk over de betalende Cloud 100Gb oplossing die jullie aanbieden, zoals vermeld in het topic onderwerp.
mvg Steve.
Reputatie 5
Badge +4
Steve,

Voor Cloud raad ik je aan om het contact formulier in te vullen via onze site.

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Druk op "Snel aan de slag? Hier vind je een antwoord op je vraag"

Dan druk je op "Ik ben klant en ken mij telefoonnummer.
Voer je telefoonnummer in en druk op OK

Dan druk je op "Ik heb een technische vraag"

Dan "Mijn product werkt niet goed"

Daarna kies je Internet en dan krijg je de "Cloud" optie.

Vul de velden in en je zal snel een antwoord ontvangen door een van onze de Cloud-experten

Mvg,

AndyM
Reputatie 3
Badge +1
Beste,

Ik wacht nu bijna 2 weken op een antwoord voor wat een simpele vraag is.
Bovendien verwacht ik dat de diensten waarvoor ik betaal gewoon werken zo als het hoort !

Vanaf het moment dat ik de cloud wou activeren (dit duurde ook al dagen ...) tot nu support ...

In de winkel Turnhout kunnen ze me niet helpen (geen kennis);
Telefonisch (geen kennis)
Hier op het forum (geen kennis)
Telkens de suggestie om via het contactformulier mijn vraag te stellen, allemaal goed en wel, maar dan moet er ook een antwoord komen.

Graag met spoed een antwoord.
In dien ik voor woensdag (en dan heb ik lang genoeg geduld gehad), geen antwoord op mijn vraag heb, zal ik al mijn diensten opzeggen en naar een andere provider gaan.
Ik denk dat ik lang genoeg redelijk ben geweest en geduld heb gehad.

Voor het geval je mijn vraag niet kan terugvinden, "wat blijkbaar ook al een hele opgave is bij mij Proximus intern":
Dossiernummer: 29323405
Reputatie 7
Badge +6
Hey Steve, ik zie dat je dossier nog steeds in behandeling is. Ik zie dat mijn collega meer info had gevraagd op 16/05 welke dan is doorgestuurd op 18/05. Mijn collega welke dit aan het behandelen is, zal je spoedig hierover contacteren.
Reputatie 3
Badge +1
Hey Steve, ik zie dat je dossier nog steeds in behandeling is. Ik zie dat mijn collega meer info had gevraagd op 16/05 welke dan is doorgestuurd op 18/05. Mijn collega welke dit aan het behandelen is, zal je spoedig hierover contacteren.

Dan beschikt u toch over heel andere info als ik...

Meer info waar achter gevraagd wordt is slechts mijn klantennummer - waar al een week over gedaan wordt om deze op te zoeken en/of na te vragen!
Dan is er nog niet eens iets inhoudelijk gevraagd ...

Deze info is op 16/05 inderdaad gevraagd en ook opdezelfde dag beantwoord.
Zie screenshot mail.
Dus waar u de 18/05 vandaan haalt?


Heel erg vervelend dit ...

Ik begrijp echt niet dat dit zo moeilijk moet gaan?
Ik kan best even geduld hebben en andere kanalen raadplegen, maar dit is toch wel te ...
Reputatie 7
Badge +6
Vreemd, is pas in ons systeem gekomen op 18/05. Niet gepanikeerd Steve, mijn collega zal dit spoedig voor je nakijken.
Reputatie 3
Badge +1
Misschien jullie systeem dan toch eens nakijken? ...

Tot op heden nog altijd geen relevant antwoord.

Wel weer een mailtje dat mijn vraag naar een andere dienst is gestuurd.
Ondertussen weer geen reactie meer.

Waarom loopt dit zo moeilijk?
Reputatie 3
Badge +1
Nogmaals telefonisch contact opgenomen.
De persoon aan de lijn kon me niet verder helpen en verzekerde mij opnieuw dat de gepaste dienst mij binnen 10 minuten ging terugbellen.
Zoals het heel de tijd al gaat, geen telefoon ontvangen...
Reputatie 3
Badge +1
Klacht online geplaatst via de site van Test - Aankoop.
Verdere social media kanalen volgen nog...

Reageer