Chit Chat

  • 23 January 2016
  • 8 reacties
  • 378 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Terwijl ik aan het wachten ben op een instalaltie van de decoder (software update) bij een klant, vroeg ik mij af of er hier nog mensen zijn die vandaag aan het werk zijn (of nog moeten gaan werken)

8 reacties

Reputatie 3
Badge +1
weinig response hier 😃
Reputatie 5
Badge +1
Nou TT, wij wilden je bij je drukke weekend-werkzaamheden niet storen en twijfelen er niet aan dat je software-updates onberispelijk werden uitgevoerd.
Reputatie 2
Badge
Ik denk dat hier op het forum twee soorten van mensen zitten.Klanten van proximus en mensen van buiten af.Die van buiten af zie je hier maar zelden denk ik want ik heb hier nog niets anders dan iets van proximus gevonden.Dus wat zouden die mensen dan hier komen zoeken.Vroeger over 3 jaar was ik hier ook op dit forum en was dit hekemaal anders.Het zag er toen ook anders verdeeld uit,en je had ook een bredere kennis over alle opperators waar je desnoods maar wilde over praten.
Reputatie 7
Badge +3
Terwijl ik aan het wachten ben op een installatie van de decoder (software update) bij een klant, vroeg ik mij af of er hier nog mensen zijn die vandaag aan het werk zijn (of nog moeten gaan werken)
Tja, ik zou je willen gelukkig maken, maar ik ben met pensioen. :8
Daniel, ik vraag me af wat niet- PX klanten hier zouden komen doen. Als je bvb. geen katten hebt, ga je toch ook niet op het kattenforum liggen zoeken en posten. Iemand die nooit depressief is, zoekt ook niet of er een depressieforum bestaat. Dus je hoeft hier dan toch ook geen Kroon TV of Telenet info te zoeken of posten. Dat ergert alleen maar de mensen die hier echt een oplossing voor hun PX problemen zoeken of willen geven aan anderen.
Ik denk dat hier op het forum twee soorten van mensen zitten.Klanten van proximus en mensen van buiten af.Die van buiten af zie je hier maar zelden denk ik want ik heb hier nog niets anders dan iets van proximus gevonden......

Kan er mij iemand mij verduidelijken ? Ik geloof niet wat ik lees ! Is dat nu ernstig of is dit een grap ? Schrijft er zich hier werkelijk iemand in op dit forum van PX om over de patattenaanplantingen in Brabant, of de prijs van de worteltjes in Antwerpen te zitten zeveren? Ik kan mij nog voorstellen dat "niet-klanten" zich inschrijven om info over PX te verzamelen maar voor "iets anders" ? komaan zeg, dit kan toch geen ernst zijn !! :D
Gelooft er nu echt iemand dat men zich op een forum over bvb fotografie moet inschrijven om over de schokdempers van uw auto te gaan kletsen ?? Zelfs de "chit-chat" is daar altijd ergens "onderwerp" gerelateerd, geloof het of niet !
Misschien beter een stamcafe uitkiezen en daar "toogfilosofie" gaan verkopen .. na voldoende pinten is iedereen akkoord met iedereen .. LOVL !
... of nog beter, neem een Facebook account ! Daar kunt ge vertellen al wat ge wilt en niemand zal er u ooit tegespreken ... als dat geen vooruitgang is ! Nadeel is misschien ook dat geen hond leest wat ge schrijft, ergo geen tegenspraak, maar men kan in het leven nu eenmaal niet alles hebben, umsonst ! LOL !
Reputatie 2
Badge
Terwijl ik aan het wachten ben op een installatie van de decoder (software update) bij een klant, vroeg ik mij af of er hier nog mensen zijn die vandaag aan het werk zijn (of nog moeten gaan werken)
Tja, ik zou je willen gelukkig maken, maar ik ben met pensioen. :8
Daniel, ik vraag me af wat niet- PX klanten hier zouden komen doen. Als je bvb. geen katten hebt, ga je toch ook niet op het kattenforum liggen zoeken en posten. Iemand die nooit depressief is, zoekt ook niet of er een depressieforum bestaat. Dus je hoeft hier dan toch ook geen Kroon TV of Telenet info te zoeken of posten. Dat ergert alleen maar de mensen die hier echt een oplossing voor hun PX problemen zoeken of willen geven aan anderen.


Ik denk dat u me met iemand anders vergist.Maar ik heb het al gerapporteerd.
Reputatie 7
Badge +3
Oei, een zere teen geraakt ? Wat heb je dan gerapporteerd en aan wie ? Wat heb ik dan verkeerd geschreven ? Als je A zegt, moet je ook B zeggen, hé.
Reputatie 3
Badge +1
Das hier precies gezellig :D

Sommige mensen kunnen nogal eens lullen 🙂

Reageer