Beantwoord

CANVAS +

  • 15 March 2017
  • 6 reacties
  • 3860 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 56 reacties
Beste leden,

Ik werk met Proximus TV (via decoder) doch ik weet niet hoe ik de zender "CANVAS +" vinden,
ttz. welk kanaalnummer moet ik intoetsen ?

Graag een seintje a.u.b.

Gegroet.
RMO.
icon

Beste antwoord door Alexander 15 March 2017, 20:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge
Beste Alexander en Bever,

Bedankt voor de snelle en nuttige reacties.

Alexander gaf mij een klare en duidelijke oplossing, nu weten we wat te doen, bedankt.

Gegroet.
RMO.
Reputatie 4
Badge +1
Graag gedaan RMO
Reputatie 6
Badge +2
Eén+ en Canvas+ zijn geen aparte zenders en worden na 20 uur op het kanaal van Ketnet uitgezonden.
Ketnet is te vinden op kanaal 12.
Reputatie 4
Badge +1
Beste Bever,

Bedankt voor uw vlugge reactie.

Het is inderdaad een programma op late uren, bv.: Een voetbalmatch (mijn interesse trouwens).
Ik weet het niet zeker, vandaar mijn vraag, doch het zou inderdaad gebeuren op de Ketnetzender,
is dit dan n° 12 ??

Dus hoeft men kanaal twaalf kiezen om op Canvas+ te komen ?

Graag een kort seintje.

RMO.


Ik ben nu niet zeker waar die zender staat, want zelf heb ik ze allemaal op mijn eigen volgorde gezet. Maar ze zeggen dit meestal wel Als er bv een wedstrijd is Club-Brugge tegen Anderlecht in één of andere beker mach dan kan bv. een halve helft gespeeld worden op Canvas om 19.00 en nog een wedstrijd op canvas op 20.30 De tweede helft van die andere wedstijd kan je als je wil volgen op die zender van ketnet of Canvas+.
Reputatie 2
Badge
Beste Bever,

Bedankt voor uw vlugge reactie.

Het is inderdaad een programma op late uren, bv.: Een voetbalmatch (mijn interesse trouwens).
Ik weet het niet zeker, vandaar mijn vraag, doch het zou inderdaad gebeuren op de Ketnetzender,
is dit dan n° 12 ??

Dus hoeft men kanaal twaalf kiezen om op Canvas+ te komen ?

Graag een kort seintje.

RMO.
Reputatie 4
Badge +1
Beste leden,

Ik werk met Proximus TV (via decoder) doch ik weet niet hoe ik de zender "CANVAS +" vinden,
ttz. welk kanaalnummer moet ik intoetsen ?

Graag een seintje a.u.b.

Gegroet.
RMO.


Ik ben niet 100% zeker maar ik dacht dat dit niet een apparte zender was. En af en toe word uitgezonden na de uren van ketnet, één heeft ook zo een dubbele zender dacht ik.

Reageer