BUGS PROXIMUS TV DUURT NOG TOT OKTOBER


Reputatie 2
Badge
Hoi film verdwijnen en series en Niet Opgenomen serie wel Opgenomen en film en Niet Kunnen bekijken 5 dagen naar Storingen gebeld antwoordt er zit Een bug Weet niet Wat voor beest DAT is op proximus tv Moet wat Geduld Hebben tot oktober de ingeniers werken eraan? Niewe b doos en Niewe modem Helpt niks Alleen Wachten tot de bug Gevonden is ???


Is dat nog normaal zoo een grote firma Daar is mijn verstand te klein voor !!!!


Zijn er Nog Mensen met DIT Probleem?


Groetjes joan Antwerpen Schoten.

23 reacties

Op het forum komen er inderdaad regelmatig klachten in dat verband en het zal inderdaad, als het resetten van de toestellen geen soelaas brengt, weer afwachten zijn tot Proximus met een oplossing afkomt !


Reputatie 7
Badge +6
Die datum voor een 'oplossing' wordt alsmaar opgeschoven. Eerst zien en dan geloven hoor. Nu ja, het is zomer en met al die herhalingen moet je dan niet meer opnemen. ;-))









't is zoals bij de dokter als ze geen oplossing hebben, dan zeggen ze ook 'je zal er moeten leren mee leven' verrassing
Reputatie 6
Badge +2
Zolang die dokters maar niet zeggen dat je niet lang meer te leven hebt is het nog in orde.smiley
Reputatie 2
Badge
BETALEN MAG JE WEL DOEN VOOR DE HELFT VAN JE PROGAMMAS
Reputatie 5
Badge +3
Inderdaad, gisteren een telefoon van de TD, de dame wist niet juist wat er aan de hand was en ging het vragen aan een collega, antwoord: een complex


probleem, oplossing in oktober...vroeg meer technische duiding aan de dame en wat als compensatie voor alle niet bekeken opnames?


Geen antwoord, afwachten tot oktober, het is begonnen in oktober 2014 dus bijna een jaar.






mvg




Reputatie 3
Voor wie het echt blijkbaar nog niet moest weten, Proximus (vroeger Belgacom) heeft altijd gestaan voor geduld, geduld en nog eens geduld en een probleem dat een jaar aansleept is geen uitzondering op de regel !
Reputatie 2
Badge
Krijg een Sorry pas wat ge daar mee kunt weet ik niet???
joan . : een sorrypas is een creditnota. Die wordt verwerkt op 1 van de volgende facturen; mvg sabine
Reputatie 7
Badge +6
Aha, voor zover ik weet is er voor die fameuze bugs één creditnota aan een franstalige gegeven en nu één aan joan in Vlaanderen. Is er ook een gelukkige 'winnaar' in Brussel (raad eens waar ik woon)?lach


In elk geval, hoera voor joan.
Reputatie 2
Allemaal goed en wel en zoveel te beter voor de personen die hiervoor compensatie krijgen en hiermee gepaaid worden, maar ik zou liever een oplossing krijgen, of gaan ze dan aan iedereen blijven creditnota's uitdelen of packprijzen verlagen of wat weet ik veel ... i.p.v. oplossingen !
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad, want we zijn nu toch al lang genoeg aan het sukkelen vanwege die bugs.
Reputatie 2
Badge
Alee ga 10 dagen naar spanje zien of daar ook bugs zitten ben benieuwd hoeveel van mijn geprogameerde progammas opgenomen zijn?


Gaat daar 30gr worden daaaaag


groetjes joan


Reputatie 2
Badge
Zoo ben terug van spanje weer 3 opnames die ik niet kan bekijken ben het stilaan beu aan het worden bel naar storingen krijg 10E korting volgende factuur blijft maar duren al 3 maand!!!!


Nog geen 10 E ontvangen als er promoties bij telenet zijn ben ik hier weg !!!Spelen gewoon met onze voeten


groetjes joan ps in spanje had ik geen bugs
Bij Telenet kan je al geen problemen hebben met nPVR opnames want dat bestaat daar (nog) niet knipoog
Reputatie 7
Badge +1
Klopt, 2 samenvallende opnames en 3e stream live kijken. Geen nPVR waar de servers een rol in moeten spelen. Daarom gevoeliger voor storingen m.i.n maar de voordelen zijn wél overduidelijk. Bijna onbeperkte opnamemogelijkheden.
aan sinjoor 75


je zegt dat er bij telenet meer kans is op storingen,doordat tegelijk 2 opnames kunnen opgenomen worden.bedoel je dat er bij hen dan meer problemen zijn bij de opnames?

Geen nPVR waar de servers een rol in moeten spelen.

Daarom gevoeliger voor storingen m.i.n maar de voordelen zijn wél overduidelijk.

Bijna onbeperkte opnamemogelijkheden.



Dit slaat allemaal op Proximus
klopt 2 jaar terug toen ik telenet had, had ik 4 decorders nodig om op te nemen, kwam met 1 decorder niet toe.


nu met proximus 1 decoder nodig waar ik alles op neem online en op hdd.


en ja hebben wel is mankementen maar die had ik bij telenet veel met internet en digicorders.


ik zal het zo zeggen eender welke provider ze hebben allemaal hum gebrekken.


en telenet was voor mij duurder en download probleem met die FUP voorwaarden.


wij zitten rond een terabyte per maand door onze gamers en netflix, wij zijn een gezin van 7 persoonen.


knipoog


Sinjoor,


ik weet niet in detail natuurlijk hoe het Proximus serverpark en de verdeling van de programma's hierop, juist in elkaar zit

maar of het Proximus nPVR-systeem meer vergt van de servers, ben ik niet zo zeker, want als je nu een programma moet streamen van de server naar de decoder of een nPVR opname (programma dat in feite ook op die zelfde server staat) , dit maakt volgens mij eigenlijk niks uit.


Wel moeten er pointer enz.... ivm je nPVR opnames bijgehouden worden, maar dat zullen de servers zijn waar al de TV profielen van iedereen opstaan.


Enfin ik kan verkeerd zijn maar ik zie het zo !!
Reputatie 7
Badge +1
Is moeilijk te achterhalen natuurlijk, maar de laatste tijd gaat het nu weer beter. Geen terugkerende gewiste nPVR-opnames meer (sedert het op 60 dagen is gezet?). Tenzij het komt door de vakantieperiode en er veel mensen weg zijn? Ook kan alles correct afgespeeld worden, waarbij eerder zelden een nPVR-opname eerst start na een herstart van de decoder. Programmeren online verloopt ook correct vanop alle toestellen (PC/laptop, en TV Overal op smartphone of tablet)...
Het is inderdaad komkommer tijd en dat merk je ook aan de weinige meldingen van problemen op forums en sociale media enz.... dus is het inderdaad ook mogelijk dat de servers van Prox het minder te verduren krijgen aan VOD toestanden en hierdoor ook minder problemen voordoen.

We zullen wel zien als iedereen terug wakker schiet na het groot verlof knipoog
Aan de meldingen te zien die ik binnenkrijg, zijn de problemen blijkbaar al heel wat minder, 't is al een kleine stap in de goede richting ;-)

Reageer