Wilde gisteren vooruitspoelen . Resultaat mijn scherm veranderd in een mozaïek van blokjes en ik kon niets doen. Box voor de zoveelste keer van stroom gehaald wat meestal help betreffende de opnames en in dit geval niet. Terug niet te bekijken enkel die mozaïek van blokjes .
Vandaag terug last om te programmeren wil opnemen als 1 stap op discovery deze avond Gold Rush wat perfect lukt wil erna op 2BE Homeland programmeren en dat lukt mij volledig niet krijg iedere de boodschap conflict en ik moet verplicht selecteren uit welk van die 2 programs ik wil opnemen. Graag een oplossing ervoor wat ben ik met PX als ik maar 1 programma kan opnemen.
zucht na maanden wachten zit het nog met dezelfde fouten
Beste antwoord door Bram
Wilde gisteren vooruitspoelen . Resultaat mijn scherm veranderd in een mozaïek van blokjes en ik kon niets doen. Box voor de zoveelste keer van stroom gehaald wat meestal help betreffende de opnames en in dit geval niet. Terug niet te bekijken enkel die mozaïek van blokjes .
Vandaag terug last om te programmeren wil opnemen als 1 stap op discovery deze avond Gold Rush wat perfect lukt wil erna op 2BE Homeland programmeren en dat lukt mij volledig niet krijg iedere de boodschap conflict en ik moet verplicht selecteren uit welk van die 2 programs ik wil opnemen. Graag een oplossing ervoor wat ben ik met PX als ik maar 1 programma kan opnemen.
zucht na maanden wachten zit het nog met dezelfde fouten
Hoe is je decoder verbonden met je BBox?
Indien dat via PLCs, zou ik eerst even die uittrekken & terug insteken als je blokjes ziet. Mijn ervaring is dat die vaker de oorzaak zijn van blokjes dan de decoder zelf.
En wat betreft de opnameconflicten: normaal neemt 2BE zeker in nPVR op, dus het lijkt me toch dat je er tijdens het programmeren voor kiest om je opnames "nooit te verwijderen" (waardoor je ze dus op je harde schijf wil opnemen - cPVR). In dat geval is het normaal dat er conflicten optreden, aangezien er maar 1 opname tegelijk op de hard disk kan gebeuren. Wanneer je je opnames instelt als "30 dagen bewaren", dan worden ze in nPVR opgenomen en zal er geen conflict zijn.