BUGS IN BBOX3

  • 26 February 2014
  • 3 reacties
  • 710 Bekeken


Als ik de forums bekijk zijn er redelijk wat mensen die problemen hebben met de BBox3.


Misschien is het een idee om alle problemen die gevonden worden in de BBox3 te centraliseren.


Ik heb er alvast een paar gevonden:


1) Als ik een nieuwe poort toewijs via portforwarding, dan geeft de BBox3 “NAT configuration failed”. De enige manier om het terug werkend te krijgen (bij mij) is de BBox3 te resetten naar de fabrieksinstellingen.


2) In het hoofdscherm van de BBox3 webinterface zijn niet alle apparaten zichtbaar, terwijl ze toch goed werken in mijn netwerk.


3) Voor de wel zichtbare apparaten is het mogelijk om de naam van dat toestel te wijzigen (bv camera 1). Dit werkt nu ook niet meer, tenzij ik opnieuw reset naar fabrieksinstellingen.


4) Dit is geen bug, maar toch een tekortkoming: er is de mogelijkheid om een usb-stick of externe USB-harde schijf aan te sluiten, maar die kan niet dienen als FTP-server.


5) Geen mogelijkheid om gemaakte instellingen te exporteren, zodat er na een eventuele reset alles kan teruggezet worden.

This topic has been closed for comments

3 reacties

ik geef het door aan de developer van de bbox in technicolor
ah ... deze draad is al TWEE JAAR OUD ! .. van een ouwe koe gesproken LOVL !
Was het maar de draad alleen die zo oud is.
Er is nog niets veranderd, de bbox3 is goed afgeschermd en kwestie van instellingen (en behoud van instellingen) nog altijd best om er zelf een router acchter te zetten en je bent van de problemen af, dit doe ik al jaren zo, en als je wilt weten waarom, ga dan maar eens kijken op het userbase forum daar kennen ze ook al heel lang de probldemen van de bbox en zal je ook vasstellen dat het merendeel de fritz!box zou willen zien als vervanger van de bbox en niet zomaar zonder reden.