browser niet ondersteund

  • 1 October 2014
  • 10 reacties
  • 275 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
Ik heb internet explorer 9 windows vista, met de nieuwe versie van proximus, wordt mijn browser niet meer ondersteund, ik kan er enkel nog op via google chrome. Ik krijg volgende tekst,


Browser niet ondersteund

Beste klant,


Uw browser wordt niet ondersteund door www.proximus.be. Om toegang te krijgen tot de website, kunt u gebruik maken van uw computer, uw tablet of smartphone.


Bedankt voor uw begrip.


Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je de allernieuwst computer moet hebben voor proximus


Op alle andere sits werkt alles perfect




weet iemand een oplossing





10 reacties

Waarom installeer je de laatste versie van IE (IE11) niet op je computer
Sorry , niet goed opgelet ik dacht aan Window7 maar ben niet zeker of je IE11 kunt installeren op Vista !


eens googelen misschien.


stuur anders eens een privé bericht aan


'Onze medewerkers' ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


(Vroeger Eva van Belgacom genoemd)
Je hebt toch niet de nieuwste computer nodig? Je zegt zelf dat je er met Chrome wel op kunt. Met Firefox zal het ook werken.


Zelf actief zijnde in de webdesign branche weet ik maar al te goed wat voor een hel het is om oudere versies van IE te ondersteunen. Een begrijpbare beslissing van Belgacom.
't hangt er natuurlijk van af hoe ver ze daar in gaan om iets 'oud' te ondersteunen , wat is oud zeker in deze branche is het bij manier van spreken al oud van zodra je het gekocht hebt.


Als je ziet hoeveel er nog met XP werken dan verschiet je toch effen !
Ik kan onmogelijk inloggen bij Proximus , weet zelfs niet hoè ik dat moet doen , browser niet ondersteund en daar sta je dan , geen e-services - geen e-mails enz , totaal niets !


Wind 7 - IE 11 -
IE11 zou nochtans moeten werken, maar probeer eens een andere browser bv Firefox
te downloaden ►https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/" rel="nofollow" target="_blank
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb ook (nog) Windows Vista: mijn laptop werkt nog uitstekend en ik moet niet noodzakelijk de allernieuwste versie hebben (want dan blijf je wel bezig; weldra Windows 10). IE 9 is daarop echter de laatste versie die je kunt hebben, niet IE 11.


Ik kan voorlopig nog wel inloggen op My Proximus, maar er gebeuren wel rare dingen: zo krijg ik soms de NL, soms de FR en soms zelfs de ENG versie te zien. Of het daaraan ligt?


Als ik op mijn laptop naar TV Overal wil kijken, krijg ik ook steeds 'upgrade uw browser' te zien en dat kan soms wel op de zenuwen werken. Ik heb wel een hekel aan Google Chrome. Via Firefox gaat echter ook.
Reputatie 5
Badge +2
Ik denk dat de problemen aangepakt zijn bij proximus, want ik kan weer normaal inloggen bij my proximus via internet explorer,


soms moet ik nog mijn instellingen veranderen via de knop F12 , want de computer verspringt soms zelf, maar dit is snel aangepast, dat gebeurd soms bij andere websites ook


bij de website het nieuwsblad gebeurd dit ook soms,


daar heb ik indertijd antwoord gekregen


druk op uw toetsenbord op de functietoets F12, en pas dan de browsermodus aan naar internet explorer 9 en documentmodus in internet explorer 9 en dan terug toets F12 om het venster te sluiten


dat werkt voor mij perfect


misschien kunnen anderen daar iets mee aanvangen


groetjes




comptabiliteiten modes , dat zou eventueel iets kunnen oplossen maar dit had Belgacom al opgelost of het zou moeten zijn dat het bij de vernieuwing naar Proximus, het terug nodig is !!! (maar in ieder geval bij mij werkt het zonder comptabiliteiten modus

Reageer