Bron code

• 10 december 2015
  • 21 reacties
  • 806 Bekeken

vindt geen knop voor broncode en ook geen om linken te bewerken zoals op het oude forum.

21 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Inderdaad Elsa. Niet alles is exact zoals het oude forum :-)

De Broncode optie bestaat niet meer, maar je kan nu wel de vaak gebruikte bb-code gebruiken om je bericht op te maken. Meer uitleg krijg je te zien door het op vraagteken te klikken onderaan het tekstveld om een bericht te typen.
Een geplaatst bericht kan je tot een uur na het plaatsen bewerken. Daarna niet meer.

Hopelijk is dit een beetje duidelijk?

Groeten
Reputatie 3
Normaal verwacht je toch dat het gebruik van het forum gebruiksvriendelijker wordt en toch niet omgekeerd :-(
Ik kan mij al voorstellen op de laatste meeting in Brussel wie het nieuw forum goed bevonden heeft.
Reputatie 3
Ik stel voor dat je die zeker drie badges geeft ter beloning.
Het is toch echt te duidellijk en onvoorstelbaar.
Reputatie 6
Badge +4
Normaal verwacht je toch dat het gebruik van het forum gebruiksvriendelijker wordt en toch niet omgekeerd :-(
Ik kan mij al voorstellen op de laatste meeting in Brussel wie het nieuw forum goed bevonden heeft.

Dat is in elk geval de bedoeling, ja. Maar anders is niet per sé slechter. Geef het even tijd & ontdek vooral de functionaliteiten die er voorheen niet waren.
Reputatie 1
Ik moet Oma bijtreden: Ik ontdek hier vooral de onoverzichtelijkheid en gebruiksONvriendelijkheid van dit forum. Ik kijk ook rond op andere fora en nergens zie ik zo'n amateuristisch gedoe. Bij een volgende vernieuwing terug naar het DOS-tijdperk? :?
kan je ook zorgen dat als je op de bb-code klikt dat die velden automatisch in je bericht komen net zoals bv. op het zeer bekende userbase forum
Badge +1
kan je ook zorgen dat als je op de bb-code klikt dat die velden automatisch in je bericht komen net zoals bv. op het zeer bekende userbase forum

Dit lijkt me inderdaad wel handig. Dat hiervoor knoppen komen zoals bv ook het geval is op het XDA Forum. Hier gebruikt men ook bb-codes maar zijn er enkele knoppen voorzien.
en het userbase forum waar ze hier blijkbaar een heilige schrik voor hebben, enfin sommigen toch aan hun reactie te zien ;-)
maar de html editor mogelijkheid is nog altijd veel handiger zoals je op bepaalde forums ziet en ook op hun eigen skynetblog
Reputatie 1

Ik als nieuweling begrijp niet waar ik op terecht gekomen ben.Heb nog nooit ao iets gezien.Dat is iets voor iemand die universiteit heeft gedaan.Maar oudere mensen kunnen met zo iets volgens mij niet werken.Ik toch niet.Met dat vroeger forum ging het,maar met dit zit je eerst een uur te zoeken,en dan nog.
Reputatie 7
Badge +1
vindt geen knop voor broncode en ook geen om linken te bewerken zoals op het oude forum. bb-code moet je toch gewoon zelf intikken aan het begin en op 't einde van de geciteerde tekst? Echt handig is niet...
Reputatie 1
Inderdaad Elsa. Niet alles is exact zoals het oude forum :-)

De Broncode optie bestaat niet meer, maar je kan nu wel de vaak gebruikte bb-code gebruiken om je bericht op te maken. Meer uitleg krijg je te zien door het op vraagteken te klikken onderaan het tekstveld om een bericht te typen.
Een geplaatst bericht kan je tot een uur na het plaatsen bewerken. Daarna niet meer.

Maar kan je dan dat 1 ste bericht niet aanvullen?Zoals vroeger.want waarom moet dit forum zo moeilijk zijn voor oudere mensen.Waarom kan dit maar 1 uur?Als er nu mensen op een tread antwoorden,en je ziet bv dat waarop ze antwoorden bv. Niet helemaal over die vraag ging die je wilde horen.Dan kan je die nog altijd aanpassen na 2 uur.maar op jouw manier niet meer.Vroeger zijn er nooit problemen mee ge weest,dus waar om die omme zwaai.

Hopelijk is dit een beetje duidelijk?

Groeten
Reputatie 7
Badge +6
Gydo, zo'n nieuweling kan je toch niet zijn, als je ook het oude forum kent en er regelmatig op kwam?
waarom alleen bb-code en geen html code zoals het ook op hun skynet blogs kan dat was eigenlijk ook mijn vraag, niet alleen waarom je dit niet altijd kunt bewerken als er bv na een week iets geüpdatet is en je wil dit onder Edit er aan toevoegen bvb , Een reden opgeven is altijd simpel, maar de echte reden wat er echt achter steekt daar zijn ze niet altijd zo duidelijk in. Soit ik ga er zeker niet van wakker liggen er zijn veel belangrijker dingen in het leven, laten we vooral dit niet vergeten 😉
Badge +1
waarom alleen bb-code en geen html code zoals het ook op hun skynet blogs kan dat was eigenlijk ook mijn vraag, niet alleen waarom je dit niet altijd kunt bewerken als er bv na een week iets geüpdatet is en je wil dit onder Edit er aan toevoegen bvb , Een reden opgeven is altijd simpel, maar de echte reden wat er echt achter steekt daar zijn ze niet altijd zo duidelijk in. Soit ik ga er zeker niet van wakker liggen er zijn veel belangrijker dingen in het leven, laten we vooral dit niet vergeten ;-)
Ik denk dat ze overgestapt zijn van html naar bb codes omdat dit veel veiliger is. Als je html toestaat om in te geven dan is het lastig om dit 100% veilig te maken.
Maar dan is hun skynet blog site toch ook onveilig en de andere forums die dit toelaten dan ook ? enfin ja ze doen toch hun goesting we zien wel 😉
Badge +1
Maar dan is hun skynet blog site toch ook onveilig en de andere forums die dit toelaten dan ook ? enfin ja ze doen toch hun goesting we zien wel ;-)
Ik zeg niet dat het onveilig is maar uit ervaring weet ik dat het lastig is om dit echt 100% veilig te maken.
Ja moeilijk gaat ook hé Swimmer, anders waren we al lang niet meer bij PX klant :-))
Een geluk dat we af en toe er ook eens kunnen om lachen hé
het is een soep geworden ! 😠 , zonder te verwittigen hadden die kiekens mijn nickname veranderd ! :?:@
Reputatie 1
Ik moet Oma bijtreden: Ik ontdek hier vooral de onoverzichtelijkheid en gebruiksONvriendelijkheid van dit forum. Ik kijk ook rond op andere fora en nergens zie ik zo'n amateuristisch gedoe. Bij een volgende vernieuwing terug naar het DOS-tijdperk? :?

Ik zou het niet beter kunnen zeggen.Maar ja waarom word hier telkens iets aangepast voor aleer met de klanten rond de tafel te zitten.Dat forum stond al op poten voor er naar Brussel werd gegaan.Klanten hadden toen of daarvoor op het oude forum zelfs niet meer in de pap te brokkenen.Zelf waren er operators,die er zogezegd vroeger ook waren maar dan nu wel 15 keer strenger zijn;Andere regels.als jullie dit niet opvalt trek dan jullie ogen maar eens open.
Reputatie 1
Gydo, zo'n nieuweling kan je toch niet zijn, als je ook het oude forum kent en er regelmatig op kwam?

Marleen ik weet nu ook dat er tijdens de oorlog nog geen forum bestond,ik bedoel dat ik aan dit forum helemaal niet aan uit kan,en ja ik was aanwezig soms op het andere maar slechts sporadisch en dan durven ze mijn eerste account nog eens te veranderen.Ik snap het niet meer.
Reputatie 1
Ja moeilijk gaat ook hé Swimmer, anders waren we al lang niet meer bij PX klant :-))
Een geluk dat we af en toe er ook eens kunnen om lachen hé

Ja,en jij zal zeker 100 jaar worden als je zo blijft lachen.

Reageer