BREAKING NEWS Belgacom geeft voetbal gratis weg aan klanten


BREAKING NEWS Belgacom geeft voetbal gratis weg aan klanten

Belgacom geeft voetbal gratis weg aan klanten

waarvoor onze dank

mvg

161 reacties

Badge
De wedstrijden die boven vermeld staan worden ook live uitgezonden bij Sporting Telenet.


Grtz
het gratis voetbalaanbod op belgacom 11 beperkt zich dit weekend tot 2 matchen uit de portugese competitie en de eindronde in tweede klasse.
































TV HD
zaterdag 12/05 19H25 Rio Ave - Porto 600 -
zaterdag 12/05 19H25 Setubal - Benfica 606 -
zondag 13/05 14H55 Eupen - Waasland-Beveren 600
-


goed weekend

mvg
beste sportliefhebbers

het gratis voetbalaanbod op belgacom 11, en dit topic loopt zo stilaan op z'n laatste benen... er resten ons nog de ontknoping in de eindronde van de tweede klasse. als beveren-waas morgen wint zet het een serieuse stap richting jupiler league. op dinsdagavond is er dan nog een unieke oefenwedstrijd

























TV HD
donderdag 17/05 20H25 Waasland-Beveren - Eupen 600 -
dinsdag 22/05 20H25 Bayern München - Nederland 600 -

goed weekend... en tot de volgende

mvg
beste voetballiefhebbers,

vanavond staat er nog een overbodige speeldag in de eindronde tweede klasse op het programma (Waasland-Beveren is reeds zeker van promomtie), hiermee sluiten we het gratis voetbalaanbod op Belgacom 11 dit seizoen af.

vrijdagavond staat er nog de spaanse bekerfinale op het programma, maar ik kreeg geen informatie van belgacom 11 dat ze deze zouden uitzenden, wat vreemd is daar ik dacht dat ze de rechten van de Copa Del Rey in bezit hadden?

























TV HD
donderdag 24/05 20H25 Waasland-Beveren - Westerlo 600
donderdag 24/05 20H25 Eupen - KV Oostende 602

volgend seizoen komt er terug een betalend voetbalaanbod op belgacom 11, met de Liga & de UEFA champions league. in welke formule dit zal aanboden worden is nog niet bekend, maar u zal dit binnenkort wel ontdekken op belgacom.be

maar in dit topic ging het dus allemaal over GRATIS voetbal, dit topic eindigt hier dus...

ik dank u voor uw aandacht & feedback....

mvg

Reputatie 2
Badge
Misschien off-topic.

Over die betalende Liga / Champions league heb ik een enquete kunnen invullen.

Wat me nadien opgevallen is, het boeket Sport is toch wel duur, ttz 10 euro voor een hd zender (eurosport) en eurosport 2 (niet hd)
+ wat andere sport zenders waar ik niet naar kijk.
Ik zou graag hebben dat die boeket Sport wordt herbekeken en ofwel goedkoper wordt of anders ingedeeld.
interessant ... en wat werd er gevraagd in die enquete ? hoeveel je er zou willen voor betalen, zeker? heb ooit zo eentje ingevuld voor tv overal

soit, de laatste matchen zijn gespeeld.... er gaat hier een slotje op

mvg
Badge
@bk316209, ik denk dat ik je vraag maar al te best begrijp,maar ik denk ook dat het moeilijk is om voor ieder individue goed te doen.Hier mee wil ik zeggen men moet een prijs voor een boeket samenstellen en er zullen in elk pakket of boeket hoe je het ook noemt zenders zitten die de één wel of niet graag heeft.De één heeft er misschien maar graag 2 van de 6 en de andere 5 van 6, en natuurlijk zal dan natuurlijk die eerste niet blij zijn dat hij zoveel moet betalen.Maar daarom zeg ik men kan niet goed voor iedereen doen.
Volg het EK voetbal op je smartphone ( bron:standaard )

Waar je ook bent, op je smartphone hoef je geen minuut te missen van het Europees kampioenschap voetbal. Of toch niet als je een van deze apps hebt geïnstalleerd.
De wedstrijden zelf moet je op tv bekijken, maar zowat alle andere informatie over het komende EK vind je in een van deze apps.
Official UEFA Euro 2012 app
De officiële Euro 2012-app van de UEFA mag natuurlijk niet ontbreken in deze lijst. Bij het opstarten kan je meteen aangeven dat je automatisch meldingen wil krijgen van belangrijke matchmomenten of nieuwsgebeurtenissen van jouw favoriete teams. Die favorieten krijgen bovendien een prominente plaats in de app.
In het startscherm vind je ook de matchen die er zitten aan te komen, en er is ook een uitgebreide nieuwssectie. Van elk team vind je ook details over het speelschema en welke spelers ze hebben meegenomen naar Polen en Oekraïne. Die krijgen allemaal een eigen fiche met de nodige statistieken.
Deze UEFA-app biedt ook videohoogtepunten aan van elke wedstrijd, die enkele uren nadat de match gespeeld is beschikbaar worden. Maar wie die video’s wil bekijken, moet wel eerst een mobiele seizoenspas van 7,99 euro aanschaffen. Interviews en nieuwsbulletins in videovorm zijn wel gratis te bekijken. Dit is alvast een zeer volledige app, maar van de organisator hadden we niet anders verwacht.
Beschikbaar voor iPhone en Android.
Belgacom TV toont exclusief matchen neo-eersteklassers
Belgacom pakt vandaag uit met de mededeling dat het thuiswedstrijden van voetbalclubs Waasland-Beveren en Charleroi komend seizoen gratis en exclusief zal uitzenden via Belgacom TV. Vooral die exclusiviteit roept vragen op bij concurrent Telenet, dat naar eigen zeggen de rechten bezit voor alle wedstrijden. Belgacom zegt echter dat de clubs zelf hun televisierechten konden verkopen.

Belgacom is sponsor van de neo-eersteklassers. Vorig jaar bracht het de thuiswedstrijden van Waasland-Beveren en Charleroi al op de buis, net als die van Antwerp en AS Eupen. "Clubs uit tweede klasse die promoveren, kunnen ervoor kiezen om hun rechten exclusief te verkopen", legt Belgacom-woordvoerder Jan Margot uit. De telecomgroep heeft naar eigen zeggen "goed gekozen", want twee van de vier clubs in tweede klasse waarmee het een samenwerking had, zijn gepromoveerd.

Telenet geprikkeld

Telenet reageert geprikkeld in een schriftelijke reactie. "We hebben er alle vertrouwen in dat de Pro League zijn afspraken zal nakomen waardoor alle eersteklassewedstrijden bij Telenet rechtstreeks te volgen zullen zijn", luidt het. "We hebben er om dezelfde reden ook alle vertrouwen in dat we niet in een juridisch kluwen verzeild zullen geraken waar niemand bij gebaat is, zeker het voetbal en de klant niet."

Pro League wil alle wedstrijden op Telenet en Voo

De Pro League zal ervoor zorgen dat alle matchen in de eerste klasse van het voetbal beschikbaar zullen zijn bij Telenet en Voo. De Pro League zegt kennis genomen te hebben van de beslissing van Waasland-Beveren en Sporting Charleroi om de uitzendrechten voor komend seizoen te verkopen aan Belgacom. Echt blij lijkt de organisatie daarover echter niet te zijn.

"De Pro League en haar clubs hebben altijd beschouwd dat de solidariteit tussen de clubs van eerste klasse met betrekking tot de televisie-uitzendrechten het beste middel is om een meerwaarde aan de clubs te bieden en hen toe te staan om de noodzakelijke fondsen te verwerven voor hun sportieve ontwikkeling", luidt het. En verder: "De Pro League zal dan ook alles in het werk stellen om deze solidariteit te behouden en ervoor zorgen dat alle matchen beschikbaar zullen zijn op Sporting Telenet en VOOfoot."

Belgacom werkte al met beide clubs samen toen ze vorig jaar nog in tweede klasse voetbalden. Het trekt die samenwerking nu door met een akkoord over de exclusieve uitzendrechten voor hun thuiswedstrijden in eerste klasse. Telenet verklaarde al dat het er "alle vertrouwen in heeft" dat de Pro League "zijn afspraken zal nakomen" waardoor alle wedstrijden bij Telenet te volgen zullen zijn.

bron : HLN

verrassend nieuws toch wel en wordt ongetwijfeld nog vervolgd

mvg
Badge
Daar lig ik eerlijk gezegd niet van wakker.Stel nu moest het toch mislopen voor telenet wat ik niet verwacht,want dat is weer zo'n sluwe zet van belgacom,omdat nu juist die ploegen zijn die gepromoveerd zijn dat ze dit proberen,maar je kan toch nooit naar alles zien.Dan zijn er nog altijd meer belgische matchen die ik hier vorig jaar kon volgen,en ik ga nu niet bij belgacom voor speciaal die 3 wedstreiden te zien.Kwaliteit van die 2 tweede klassers zal ook wel ondermaats zijn als ze tegen top ploegen moeten spelen.En er is gezegd dat alle voetbal bij telenet te zien is dus dat zal nu ook wel zo zijn wat belgacom nu ook mag proberen.Dat is gewoon een taktiek die je elk jaar zal zien bij elke operator zolang dat spelletje met die voetbal blijft duren.Dat is gewoon om zoveel mogelijk klanten te lokken op het laatste moment.Zolang beide operators niet het voetbal uitzenden zal dit spelletje blijven duren.
ja Axana, ik ben het grotendeels met jouw eens. de soep zal wel niet zo heet gegeten worden als ze wordt opgediend. maar als klant zou ik natuurlijk al blij zijn als ik gratis naar alle matchen van die ploegen kan kijken, al zullen die matchen sowieso wel vaak bij de mindere zitten hé. soit, toch een verrassende tackle langs achter van belgacom moet ik zeggen.

daarintegen blijf ik voorstander van het nederlandse model : abbonement beschikbaar via kabel / iptv / internet, iedereen kan een abbonement nemen. zou voor de kijkers beter zijn, maar de ploegen zouden dan wel minder geld binnen halen


mvg

Reageer