BPost of Kiala?

Reputatie 7
Badge +6
Hoezo met Bpost? Het is hier nu toch al een aantal keer en een paar maanden lang gezegd dat vervanging van modem/decoder enz., indien nodig, alleen nog gebeurt via Kiala.
Zie o a.
nl.forum.proximus.be/internet-10/modem-vervangen-37416

14 reacties

Op Facebook en twitter kan je ook af en toe lezen dat het via Bpost verstuurd werd normaal wordt er meestal via kiala/ups gewerkt en waarom er soms hierop uitzondereingen gemaakt worden is mij ook niet echt duidelijk, had hier om deze reden ook de vraag al gesteld, en er werd op geantwoord dat er voor de toekomst besprekeingen/(testen) met BPost waren ?
zie oa deze link (meeste swaps zijn kiala/ups 😉 )
Misschien kan iemand van de medewerkers uitleggen waarom het soms wel via bpost of misschien ups aan huis kan geleverd worden, om zulke discussies te vermijden in de toekomst.

Die supportpaginas heb ik ook altijd goed gevonden zeker de laatste jaren zijn die veel verbeterd, doe zo verder Proximus 👍🏿
Louter ter info: Heb het nog eens nagevraagd en hij zegt dat hij het gevraagd had of het thuis per Bpost kon, en de omruiling is ook effectiefzo gebeurd
Mvg
Reputatie 6
Badge +3
Mijn laatste tv-decoder is ook geleverd via Bpost en dat was enkele maanden geleden.
Dus wellicht is Proximus overgeschakeld op bpost
Reputatie 7
Badge +6
En ik mocht de mijne nog gaan afhalen in een Proximus center. Kan ook niet meer.
Volg alle links hierboven en je komt nu uit bij Kiala.
Misschien worden ze binnenkort geleverd met DPD of met ... een drone, nog beter.
Ik laat het verder aan jullie over.
Prettige dag.
Reputatie 6
Badge +4
Jullie gaan enorm off-topic, dus ik splits deze discussie af.
Reputatie 4
Badge +1
Waar?
Reputatie 7
Badge +6
Waar?
Het topic hier werd afgesplitst van dit topic omdat het niet meer ging over wifi maar over de levering van modems en decoders via bpost of Kiala/UPS.
Groeten,
Wim
Reputatie 4
Badge +1
Waar?
Het topic hier werd afgesplitst van dit topic omdat het niet meer ging over wifi maar over de levering van modems en decoders via bpost of Kiala/UPS.
Groeten,
Wim

Ja wim ik vind het in ieder geval verwarrend het is natuurlijk logisch dat men op een forum niet over één ding blijft praten, maar ik zag boven aan dus BPost en Kiala. en ik las die berichten en zei leken me toch vrij normaal. Maar toen verschoot ik dat ik die reactie van Bram tegen kwam. En heb ik dus geantwoord, met de vraag waar omdat mij niets vreemd voorviel. Verstaat u. Je zal nu ook wel weten als je naar een markt of een warenhuis gaat en iemand tegen het lijf loopt dat je geen 1 minuut 10 dezelfde woorden gaat zeggen. Dit is het zelfde op een forum. Een forum is een plaats waar mensen samen komen om elkaar te helpen.
OT !! Tegenwoordig is een forum een plaats waar men oeverloos doormelaar ligt te kletsen of dat werkelijk "helpen" is durf ik te betwijfelen. De informatie "spoeling" wordt wel erg dun. De normale internet etiquette stelt al jaren, met aandrang, voor om bij het gestarte topic/onderwerp te blijven. (RFC1855) Maar wie stoort zich daar tegenwoordig nog aan he, mijn vrijheid mijn blijheid ... met het gevolg dat later geen hond nog weet wat waar nu eigenlijk stond, wat archivering en het terug zoeken van een antwoord een ware hel maakt, kijk er dit forum maar op na ... ach ja, liever n-tig keer dezelfde vraag stellen gaat sneller, er is altijd wel een goede ziel te vinden die het werk doet.
Destijds kreeg men op forums een ban als men niet bij het topic bleef maar ja ... als men dat nu doet is het kot te klein 😁 😁 😁
Reputatie 4
Badge +1
Ik zie net dat u hier van 2010 aanwezig bent. Aan het aantal geposte en beantwoorde berichten zou ik dan ook niet zeggen dat u in de eerste plaats veel te zeggen hebt. Ik heb u de afgelopen maand nog niet tegen het lijf gelopen. trouwens stelde ik die vraag niet aan de mensen die op dit forum zitten, wel aan Wim en zijn het nog altijd zij die zullen beslissen. 0trouwens brand het ergens? Want het is gesloten omdat men afdwaalde. Kan u niet goed lezen? Je moet alles lezen en niet enkel mijn of sie van een bepaalde persoon. Als je een topic goed wil lezen dan lees je die van boven naar beneden, en normaal krijg je toch steeds als er op dat topic word geantwoord een mail. Het zal dus ook daarom zijn dat jij niet op dit forum komt bijna want er is bijna niemand denk ik die zich daaraan kan aan houden. Zoals ik tegen wim ook zei. Een forum is het zelfde als een markt; En ga nu op een markt naar een viskraam. Blijf jij dan 2 minuten spreken over een paling? Ik weet niet hou oud je bent. Ik heb al veel oorlogen meegemaakt. Maar ik weet dat niemand dat doed, dus ook niemand op een forum. Regulus tot ziens en een fijne avond nog
Ach beste, voor mij behoort u tot de grote groep "kletsmajoors" die het forum, helaas, met de regelmaat van de klok over de vloer krijgt en die denken dat ze op hun eentje het internet hebben uitgevonden ... verder vegen ze aan alle regels glorieus hun g...
Als het u ergens kan geruststellen: ik was al op het "internet" vooraleer het "internet" genoemd werd, wat u waarschijnlijk niet snapt maar goed, mogelijk dus van toen uw moeder nog uw snottebellen moest afvegen ... misschien moet ge toch maar eens wat aan uw opvoeding werken en RFC1855 lezen om te begrijpen hoe een "echt" en duidelijk gemodereerd forum werkt. dat ik niet (veel) meer op het forum kom heeft trouwens alles te maken met praatjesmakers, zoals u, en waar ik dus geen tijd meer wens aan te verzeveren ... klets dus maar lekker door volgens het cafetoog praatsyndroom ... veel gelul ermee! 😁 😝
Reputatie 7
Badge +6
Aan allen, gelieve on topic te blijven en elkaar geen verwijten te sturen a.u.b., zo blijft het forum nog zo aangenaam voor de lezer. Het is geen verplichting hier te schrijven en te participeren. Er zijn ongetwijfeld interessantere dingen in het leven ;-)
Groeten,
Wim
Reputatie 4
Badge +1
Edit. Bericht verwijderd door Wim. Geen verwijten meer sturen naar elkaar. Dank u.

Reageer