boeketten vol herhalingen ... herhalingen ...

  • 8 October 2014
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Ik zeg vandaag mijn twee boeketten nl. Nature & Discovery en Entertainment op, want de zenders die daar inzitten doen toch niets of niet veel anders dan de zelfde programma's tot in den treure herhalen!


De Discovery zenders bestaan tot 99 % uit herhalingen en als je denkt dat ze eens iets nieuws gaan uitzenden is het oude koek in een nieuwe verpakking. Entertainment zenders 'herhalen' zeker voor 75%. Daar betaal ik niet langer 12 euro extra voor.


Spijtig dat Proximus in zijn boeketten zo'n flutzenders steekt, er zijn toch betere mogelijkheden, dunkt me.



1 reactie

ik heb ook die zenders al zie ik er bijna niet naar omdat ik voorlopig meer met pc bezig ben en pokeren dan met tv.programmas.Het is een echte verslaving geworden.Maar ik had vroeger alle goedkope boeketten.En nu heb ik de 2 boeketten Multi genomen nl en fr.En kom ik goedkoper uit als vroeger en heb ik tevens meer zenders ook.Maar over die herhalingen kan ik niet zo mee spreken.Dat heb je bij de andere zenders even goed. met 13the street als koploper met missis Fletcher/Monc enz en hun lang speelfilmen die ze 3 of 4 maal om de twee dagen herhalen.De vrt en 2be zijn nog zo een zenders die koplopers zijn van herhalingen uit te zenden.Dit enkel om de kosten te drukken.

Reageer