blijft het e-mailadres behouden na stopzetten van adsl-abonnenent?

  • 6 December 2010
  • 4 reacties
  • 1192 Bekeken

Graag een antwoord op volgende vraag:

Mijn vader kan niet meer thuis verblijven en moet naar een zorg-instelling. Daarom zal zijn adsl-light-abonnement opgezegd worden. Hij heeft wel nog mobile-internet van proximus om zo in de zorg-instelling zijn mails te kunnen lezen.

Vraag: zal bij het afsluiten van zijn adsl-light-abonnement zijn e-mail-account op skynet.be nog blijven - dus kan hij dan nog mails ontvangen en versturen via zijn "voornaam.naam@skynet.be"-email-account? of moet hij een nieuw e-mailadres aanmaken?

4 reacties

Beste,

Dit zal niet meer gaan als de mailbox op het ADSL abonnement staat...

Waarom laat je dat abo niet naar het zorgcentrum verplaatsen, bij vele centra kunnen de oudjes gewoon

telefoon en internet en TV van BGC op de kamer krijgen, gewoon verhuis aanvragen en je kan je pa bellen op zijn

oude nummer die hij nu heeft

Groetjes

Kristof
Beste Luc Boehme,

Bij stopzetting van een internetabonnement vervalt ook de e-mail account.

Uw vader dient dan een nieuw e-mail adres aan te maken.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Vandaar dat ik geen mailadres bij mijn ISP aanmaak. Dan ben je onafhankelijk van je ISP en kan je ook veel makkelijker van ISP veranderen, zonder je hele adresboek te moeten op de hoogte brengen van je nieuwe mailadres.

Ik denk dat uw vader best nu al een ander adres aanmaakt, bv bij google of hotmail. En zijn nieuwe mailadres nu reeds gebruikt en communiceert naar de mensen die dit moeten hebben. Momenteel kan hij zijn skynet mailbox nog inkijken en zo eventueel mensen verwittigen die nog naar zijn oude mailadres blijven sturen...
Reputatie 2
Badge +1
Zolang het binnen skynet/belgacom blijft is er niet meteen een probleen.

Gewoon de alias verwijderen en opnieuw aanmaken op de nieuwe account.

Reageer